Már nem tudom hogyan találtam rá egy blogra. Valószínű, hogy néztem valamit aztán onnan  kattintottam, aztán onnan megint tovább. Elolvastam, rá kerestem kidobott egy csomó mindent .......................és hát lenyűgözött.

7 lépéses meg 10 lépéses, rétegzős meg napvédős.

Napokig mást sem csináltam, csak olvastam és tanultam, majd a végére azt éreztem, hogy egy percig sem tudok tovább élni csiganyálas eszencia, hialuronsavas toner és olajos lemosó nélkül.

Úgyhogy megrendeltem az első termékeimet dél-Koreából és Japánból és kialakítottam a rutinomat.

Kellett egy olajos lemosó, mert azzal lazítom fel a koszt a képemről. Nem ám beugrunk a tus alá és a Dove-al mossuk a képünket, ahogy eddig!

Aztán egy habzó lemosó,hogy a maradék sminket is eltávolítsuk. Még volt egy kevés Estee Lauder, úgyhog azt elhasználtam és még nem vettem mást.

Majd jön a micellás víz. Már évek óta használom, lehet, hogy már a rutinba nem kellene, de valahogy ragaszkodom hozzá.

Ez után jön a toner. Ez egy vízszerű valami. Se szaga, se bűze, de valahogy olyan telt, hidratált érzése van utána az arcomnak. Már a második flakont használom. A japánok különben jóval előttünk járnak környezet védelem terén IS, így lehet venni utántöltőt is. Olcsóbb és nincs flakon. Mindenki boldog!

Na most kell felkenni az eszenciát. Jelenleg csiganyálkásat használok. A csigák nem sérülnek, megnéztem ahogy készítik a cuccot. Mondjuk reggelente mikor össze szedem a meztelen csigákat a kertben (na jó 1-2 jár felénk) nem szeretek arra gondolni, hogy ezeknek az undorító csúszó-mászóknak a nyálkájától vagyok ilyen ragyogóan szép :-)

Következő réteg a szemránckrém. Érdekesek a dél-Koreaiak. Ha megveszel egy 30 ml-is krémet-mondjuk ebből a prémium kategóriából, mert nehogymár valami szart kenjek a pofámra- az olyan 50-110 USD. DE mindenből lehet 1 ml próbát kapni. És ha veszel 30 db 1 ml-est, akkor ugyan ez kijön 15 USD-ra.

 

Szerző: Mókusélet  2018.06.18. 16:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6414045380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása