Ötödik alkalommal voltam, és azt hiszem utoljára.

Port el Kantaoui El Mouradi a szálloda. Régi, nagyrészt tiszta,khm khm........ hatalmas gyönyörű kerttel és homokos parttal. A víz 30 fok, a sör meg 4 úgyhogy mi bajom lehet?

Hát csak annyi, hogy a 2015-ö terror támadás után rohadtul, qrvára nagyon jelentősen visszaesett a turizmus. Így, hogy átvészeljék ezt az időszakot, beengedték az arab vendégeket.

Tök nyitott vagyok minden nációra, semmi előítéletem nincs senkivel, de a kultúránk-hogy is fogalmazzak- jelentősen eltér egymástól.

Náluk a gazdagság jele, a pazarlás. Megmutatják, hogy semmi nem számít., erre is futja.

Én ilyen szintű étel pazarlást életemben nem láttam! Addig nem ültek le az asztalhoz, míg tele nem hordták mindenféle étellel. 1 teljes bagett, egy fél torta, 1 nagy pizza és számtalan tányéron mindenféle étel. Majd enni kezdtek, mindent megkóstoltak, bele túrtak és ott hagyták. 1 teljes falu napi étel mennyiségét dobták ki minden étkezésnél.

A másik a gyerekek száma. Értem, hogy szép a nagy család, én is olyanból származom, de mondjuk engem meg az öcséimet nem vittek szállodába a szüleim, hehe, az átkosban hova is vittek volna. Szóval minden családnál 1-2-3 pulya, akik gyerekként viselkedtek. tehát kiabáltak, ledobták, bömböltek. 

Minden férfi dohányzik. Mindenhol!  A liftben, a folyosókon......és el is dobják. Rá a szőnyegpadlóra!

A tenger isteni finom, selymes, puha. Volt, hogy egész nap benne ültünk nyakig. 

Zember ejtőernyőzött, én napoztam.

Egyik nap el mentünk El Jembe.

Sousse központi pályaudvaráról indult a vonat, ami 10,5 D elvitt minket bő 1 óra alatt a kisvárosba. én már voltam itt és nagyon tetszett. Igaz akkor, egy körút egyik állomásaként mentünk é 50 percet kaptunk a tömegben körül nézni.

Most rajtunk kívül 6-an voltak és csatangoltunk 2 órát. Félelmetes bele gondolni, hogy miket "láthattak" ezek a falak.

Maga a kisvárosban ezen kívül semmi látnivaló nincs, így ha az ember végzett akkor marad a piac, ahol a fűszerektől az élő nyuszin keresztül minden van és ha már ezt is megunta-és a vonat indulásáig még minig van 2 óra- akkor kell beülni egy kávézóba.

Rajtam kívül egyetlen nő sem volt, de nem vagyok egy könnyen zavarba jövő típus.

Szóval jó volt, szép volt......köszönöm ennyi.

img_20180902_173845-collage.jpg

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2018.09.26. 11:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6514236613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása