Először egy sminkes csoportban olvastam róla még nyáron.

Vicc, hogy itt van a kontinensen (lengyel márka) de a Mac meg a BB hamarabb nyitott üzletet nálunk.

Olvastam, nézegettem és egyre jobban tetszett.

Aztán megnyílt az Alleban az üzlet, és hát napi szinten arra járok ugye.

Aki ismer, az tudja, hogy nekem bánat ellen........és csak úgy is......egy smink cucc mindig gyógyír.

Most úgy éreztem, hogy ha máshogy nem kapom meg a boldogságot, akkor megveszem.

Így a 20 % Joy kuponnal becsattogtam, hogy vegyek egy arcpirosítót és egy elefántcsont színű szemfestéket.

Aztán próbálgatni kezdtem, nézelődtem és először egy palettába szerettem bele. Fa, mágneses-így azt teszek bele, amit akarok. Majd egy barna egy fekete és egy meghatározhatatlan szín az, ami nélkül úgy éreztem nem tudok tovább élni! Otthon vettem észre, hogy majdnem ugyan ez a szín megvan a Mac-től is, de nem baj! :-)

Az eladó hölgy nagyon kedves volt, próbálgattuk az arcomon a színeket, teszteltük, hogy mi hogy áll.

Úgyhogy boldog voltam 1 teljes órát!

 

img_20181109_162159.jpg

img_20181109_180013.jpg

Szerző: Mókusélet  2018.11.13. 14:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9614369669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása