Ezt mondta nekem tegnap Tamás.

Kimondani nem tudtam, de leírtam.

Szia,oleles.jpg

........……nem is tudom, hogy kezdjek bele. Beszélni kéne, de a hallgatásod engem is némává tesz. Gyomoridegem van hetek óta és nem merem kimondani azokat, amik fájnak, amiket szeretnék. Úgy élünk egymás mellet , mint két udvarias idegen, akik nem tudják, hol vannak a határaik. Félnek, hogy átlépik azt és ehhez mit fog szólni a másik.

Nem kérdeztelek arról, hogy mi volt Tamásnál, mert azt gondoltam, hogy ha szeretnéd, majd beszélsz róla és Te sem kérdezted tőlem, hogy mi volt.

Nem tudom, hogy mi jár a fejedben, mert nem mondod és ez vissza tart engem is. De ez így nem jó!

Ki fogom mondani, még ha fáj is! Akkor is, ha azt érzem, hogy sebezhető leszek általa és bántani fognak a reakcióid.

Tegnap a kocsiban reggel, mikor azt mondtad, hogy szeretnél moziba menni, örültem……..majd azt mondtad, hogy VIP-be. Ettől azonnal úgy éreztem, hogy gyomorszájon vágtak! 2 hete azt mondtad, hogy szeretnéd kipróbálni, de nem velem……..

Fáj a szívem és a lelkem. Látom, hogy próbálkozol némán és én értékelem is hidd el, de néha jó lenne ha megölelnéd és azt mondanád , túl leszünk ezen, vagy legalább megpróbáljuk túl élni.

A legrosszabb nekem a hiányod. Az a Zember akiben vakon megbíztam! Aki megölelt csak úgy……ez kopott el és csak mostanában érzem, hogy fizikailag is fáj az ölelés, a szeretgetés hiánya……….és hiányzik a bizalom  :-(

Tamás nekem tegnap azt mondta, hogy ne óvatoskodjak. Csináljam azt, amihez kedvem van. Mutassam és mondjam el, akkor is ha falba ütközöm és ha fáj is, de legalább tiszta helyzet lesz.

Esténként nagyon vágyom Rád, ……..napok óta felébredek hajnalban arra, hogy dörömböl a szívem és rettegek. Akkor szoktam oda bújni hozzád és kicsit megnyugszom……akkor is, ha nincs vissza csatolás. Akkor is, ha nem ölelsz vissza! Egyszer azt olvastam, hogy egy embernek 30 ölelésre van szüksége egy nap, hogy jól érezze magát.......lehet benne valami.

Tamásnak elmondtam, hogy azt érzed megcsalod velem a lányt és persze sírtam, mert ez is fáj nekem és még sokáig fog is……..és ez vissza tart engem. Félek.

Ezért esett nagyon jól az este, hogy hozzám bújtál! Nagyon jó volt, mert néhány pillanatra vissza kaptam azt, akibe bele szerettem.........

 

Szerző: Mókusélet  2018.11.14. 11:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6414371813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása