Aznap éjjel, mikor kiderült-nyilván éreztem előtte is- de akkor az arcomba kaptam a kő kemény valóságot, elkezdtem párkapcsolati terápiákat nézegetni.

Találtam egyet, ami valamiért megfogott. Nem tudom mi volt az, ami tetszett benne. Újra és újra kinyitottam az oldalt és olvasgattam. Másnap felhívtam Hajnit, hogy ők kihez jártak.........és elküldte Tamás linkjét.

Akkor már biztos voltam benne, hogy jó embert találtam. megmutattam Zembernek, aki rá bólintott.

Az első foglalkozást végig bőgtem. Először egy tesztet töltöttünk ki.......aztán ugyan azt, csak azt kellett bele írnunk, amit szerintünk a párunk válaszolt a kérdésekre.

Nehéz volt leírni, hogy megcsaltak...........hogy szavakkal, de bántottak. Hogy nem tudom mi lesz, hogy helyre tudjuk-e hozni, hogy meg tudok-e bocsájtani és tudok-e újra bízni.

Utána egyesével találkoztunk.

1,5 óra beszélgetés az életemről egy idegen pasival.........és minden alkalommal mondott valamit, amin érdemes volt elgondolkozni.

Nem pszichológus, így simán azt mondta, hogy ezt vagy azt ne csináld! Hülyeség!

Sokat beszélgettünk aztán otthon arról, amit mondott. Bár Zember továbbra is nehezen nyílik meg.

Hogy megérte-e? 

Zember nem tudja, nekem meg mintha a szívemet tépték volna ki, mikor ki kellett fizetni a lét........de azt hiszem megérte.

Remélem megérte.......

Szerző: Mókusélet  2018.12.27. 14:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3514500926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása