Lezajlott a költözés.

Konkrétan a bokámat fostam le estére. Bedagadt a lábam, vonszoltam magam és úgy éreztem, hogy valaki megrágott, kiköpött és még rám is lépett. Beültem a kocsiba és sírva fakadtam.

Mutattam Zembernek, hogy W. hozott nekem egy pezsgőt és nagyon megköszönte a munkámat.

Na most a pezsgővel két bajom van:

  • nem szeretem, de megiszom ha édes...........tudum, tudom.....
  • másnap fáj tőle a fejem

Haza értünk és egy vödör vízbe jól beáztattam a lábam, Zember meg hozta a pezsgőt, mert mégiscsak igyuk meg, ha már adták.

Az első pohár lecsúszott, mert nagyon szomjas voltam.

A másodiknál csak össze néztünk és már mentem is a spejzbe egy kis bodzaszörpért, mert olyan, de még annál is szárazabb volt, hogy csak na.

Pici, vagy inkább sok szörppel az elment kategóriát súrolta.

Másnap reggel csak nem hagyott nyugodni a dolog, és rá kerestem a net-en.

Hát vazze, kussolunk és senkinek nem mondjuk meg, hogy a tizenezres pezsgőbe szörpöt tettünk :-)

Kár belénk!

mumm_brut_champagne_58780_1527758680.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2019.03.19. 12:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6414684386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása