Voltam A nőgyógyásznál.

Ő az a doki, aki annyira emberséges, annyira kedves minden alkalommal, amennyire csak lehet. Úgy vizsgál meg, hogy egy pillanatra nincs kellemetlen érzésed, nem fáj, és még humora is van!

Azt mondta, hogy van egy kis gyulladásom, amit elvileg a szervezet le tud győzni, de mivel nekem mostanában ez a béka segge alatt van, nem ártana valami vitamin.

Bújtam a netet, hatóanyag összehasonlításokat végeztem és 2 márka maradt a végére.

Az egyik kiesett a scientológia miatt, így megrendeltem a másikat.

Nagy doboz, 30 zacskó, zacskónként 7 bazi nagy kapszula. 

Na most a nagy kapszula, az tényleg nagy. Hatalmas!

4 napja szedem és az összes változás amit érzek, hogy okker sárgát pisilek.

6891_f0d8629c61a8.png

Szerző: Mókusélet  2019.03.22. 13:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4914684384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása