Tag vagyok egy csoportban, ahol csupa 40 feletti csaj van.

Beszélgetni lehet minden féle témáról, a 40X-esek gyermek vállalásától kezdve a klímax tuneteken át az veszteség feldolgozásáig.

Sokszor érdekes olvasni, hogy az én korosztályom mennyiben eltérően gondolkodik egy-egy dologról.

A múltkor valaki feldobta,hogy ki mit tesz meg a szépségéért. Festi a haját, sminkel, tetováltat, plasztikáztat?

Na és akkor elszabadult a pokol!

Nálam fiatalabb vagy max .pár évvel idősebb nők nagy része szajkózza ezt a fogadd el magad, a természetes szépségnél nincs szebb cuccot.

Az ősz hajszálaimat is szeretem, meg a ráncaimat is és max a kék níveát kenem az arcomra, mert az elég- a párod is így gondolja?

Aztán van a- szerintem normálisabbja- aki nem 20-nak akar látszani, hanem a meglévőből próbálja kihozni a maximumot. Edz, ápolja a bőrét, ne adj ég sminkel is és ha őszül, akkor befesti a haját.

És vannak néhányan, akik bevalottan tesznek azért, hogy minél jobban kitolják az öregedés látható jeleit. Ők az előző kategória+ figyel a kajára és igénybe vesz egy-egy szépészeti beavatkozást is.

Na őket bírtam olvasni és 3 különböző helyről is feljött egy név. Dr. Pónyai Katinka. Mindenki meg volt vele elégedve, el voltak ájulva tőle, hogy milyen profi, milyen kedves és milyen szép.

kb.3 perc múlva már a youtouben néztem, ahogy különböző szépészeti beavatkozásokat csinál, mutat, magyaráz.

2 hónap volt, mire bejutottam hozzá. Addigra már mindent tudtam róla, csak azt nem, hogy én mit szeretnék.

Valamit akartam. Hogy ne az legyen mindenki első kérdése, hogy fáradt vagy? nem aludtál?

Oda mentem, megnézett, majd azt mondta, nem a ráncaimmal kezdené, hanem volumen pótlással.

1 ml már látszik, 2 már szép, de 3 már nagyon ütne. Magyarázott, rajzolt, türelmesen válaszolgatott a kérdéseimre. Simogatta az arcom, azt mondta szép vagyok, hogy vagány a hajam és gyönyörű az ékszerem.

kb.3 hónap múlva van szabad időpont, vagy most.

A mostot választottam.

2 ml. hyaluront kaptam az arcomba 4 helyre. Készült előtte-utána fotó..............és hát brutál a változás.

2 hét mire kialakul úgy igazán, de már ma is nagyon látszik. A szemöldököm megemelkedett,az arcom teltebb én meg boldog lettem.

Lehet, hogy 1 hónapig vajas kenyeret fogok enni, de megérte minden cseppje!

 

Szerző: Mókusélet  2019.04.26. 13:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6214787282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása