2 hét.

Ennyivel szeretnék idősebb lenni.

Ma megyek 4-re a sebészhez, aki megmondja, hogy beférek-e a táncrendjébe még ebben a hónapban vagy keressek mást. Csuriba az összes páros szervem, hogy elvállaljon.

Megműt, kiveszi, én meg meggyógyulok.

MEGGYÓGYULOK!

Aztán felépítem magam és az életem újra.

Zember ma reggel mondta meg, hogy vasárnap elköltözik. Egyrész azt hiszem, hogy könnyebb lesz az életem, másrész sikítozni szeretnék és hisztériásan sírni, mert nem tudom hogy jutottunk el idáig.

Múlt héten sírt és ugyan ezt kérdezte: Baba, te tudod, hogy hogy jutottunk el ide?

Tudom, de mégsem.............fogalmam sincs. Talán nem küzdöttünk eléggé. Talán nem küzdöttél eléggé!

59840910_2178465262243959_6641042182998327296_n.jpg

Tegnap palacsintát sütöttem almából.

Mióta le is írták, hogy JELENTŐS a túlsúlyom, és KRITIKUS a hasi zsírtömegem, az óta csak édességet ennék. Minden nap áttúrom a csokis kosarat-persze nem eszem-mert nem vagyok oda a csokiért.

Nézegettem a Face-t a volt osztálytársaim mostanában töltik az 50-et.

Többen Párizsi utat kaptak, a párjuktól meg Maldív nyaralást...............és vastagbél daganatot és azt, hogy elhagytak. Valamit szarul csinálok!

Megjött a CT eredméyn. Máj MR-re kell mennem, mert ott is és a petefészkeimben is vannak ciszták. Semmi.........de azért nézzék meg.

Wultz leültetett és azt mondta: meggyógyulsz, és utána megünnepeljük a szülinapod. Ha nem lenne nős és ilyen öreg :-) bejönne nekem.

Anyutól kapta 3 hálóinget, mégsem grasszálhatok a kórházban pólóban :-)

Átirttam a kocsit. 

Mától hivatalosan is Hárskuti Gizi :-)

 

Szerző: Mókusélet  2019.05.10. 13:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2314818638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása