Pénteken vérvétel, aztán kedden CT.

12-én lesz eredmény.............addig meg marad a gyomorgörcs és a szorongás.

Már jó ideje társaim, kezdem megszokni. Egyik pillanatban dühös vagyok, a másikban ürességet érzek és aztán meg félelmet. Olyan igazi görcsös, gyomorszorítós, jeges félelmet.

Pénteken Zember elköltözött. Ott vagyok egyedül a lányokkal abban a nagy lakásban.

Rendet raktam, picit át is alakítottam..............és most jön a lelkem és a testem rendbe tétele.

Ez lesz a nehezebb.

Szerző: Mókusélet  2019.11.27. 13:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1615327146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása