Idén nem volt kinek a csizmájába csempésznem a csokit.

Bent persze tele volt az asztalom és én is vittem a kollégáknak, de nekem fontosak ezek a pici figyelmességek.

Azért este a gyerekszobába betettem a tavaly készített adventi vonatos dobozt.....

Aztán este, mikor tartottam hazafelé, megéreztem.

Ahogy nyitottam az ajtót, már néztem is le....................és ez fogadott.

Egész este bőgtem.20191210_095242-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2019.12.06. 21:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7415346024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása