Vettem a fodrász kellékesnél egy gyönyörű színű hajfestéket. 12/22 Inebrya a becsületes neve és szuper szőke enyhe rózsaszínű beütéssel..

 

festek.jpg

Befestettem a hajam.

És, hát értem én, hogy ez is egy szín, de kurvára nem az, amit akartam.

Mindenesetre felhívtam a gyereket, hogy elvisz-e egy fradi meccsre, mer' nagyon bátor vagyok!

lila.jpg

Manna kzölte, hogy a decens belvárosi úriasszonyok 75 felett pont ilyet hordanak :-)

Mindenesetre méltósággal viselem, és hétvégén megpróbálom lerobbantani a fejemről.

 

Szerző: Mókusélet  2020.01.02. 12:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4715357556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása