Az elmúlt 1 hónapban háromszor voltam színházban.

Nem is tudom, hogy miért járok ritkán, illetve de! tudom én.

Egyrészt, mert rohadt nehéz normális áron jó darabokra jegyet szerezni (sok kötsög jegyüzér felvásárolja) másodszor egy jegy 7-10 000 ft között van. Két embernek már nem kevés, plusz egy perec+kolóa egy ezres.

Első körben Mariannt vittem el a szülinapja alkalmából a Boein,Boeing-ra. fergeteges volt! még sosem láttam Pindroch Csabát a színpadon (most is olyan volt, mint aki 2 perce ugrott ki az ágyból, a haja égnek állt, de ez a sármja) és nagyon tetszett. Molnár Piroska maga a csoda!

boeing-boeing-leszallas-parizsban-a-thalia-szinhaz-vigjateka-ket-reszben-474-279-57754.jpg

Rá 1 hétre Niki ajánlására néztem meg a Teljesen idegenek című darabot. Láttam 1 éve a magyar filmet BUÉK címmel, és az tetszett, így bíztam benne, hogy jó lesz.

Ahogy olvastam az ajánlást, 5 percre rá valaki feltette a facera, hogy nem tud elmenni, van 6 jegye, így lecsapta kettőre.

Nagyon jól volt megcsinálva, felhőtlen szórakozás lehetett volna, ha néha nem érint érzékenyen a téma.

teljesen-idegenek-jatekszin.jpg

Majd múlt héten Mariann hívott színházba, majd önkéntes számüzetésbe vonult a korona vírus miatt, így átküldte mindkét jegyet, hogy menjünk el.

A Legénylakás című darabot néztük meg.

Volt néhány dal részlet, ami nélkül jobb lett volna, de ez is egy nagyon jó kis darab.

Szóval adtam a kultúrának!

csop-768x1090.jpg

Szerző: Mókusélet  2020.02.17. 16:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2815478416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása