Napok óta tudom, hogy meg fogja szavazni 133 bátor ember, és nem is csalódtam.

Igazából nem érint, de valahol mégis. Már nem fogok szülni, sem örökbe fogadni és hetero vagyok.

Azt gondolom, hogy mindenkit kell/ene, hogy érdekeljen!

Majd aznap elolvastam szinte mindent, ami megjelent a témában, meghallgattam, amit mondtak róla ujságírók, szociológusok, pszichológusok és azok, akiknek a bőrére megy.

És sírtam.

Hiszen itt élek ebben az országban, ami a hazám.

Amit 20 éves koromban sem tudtam elhagyni és már nem is akarok. Egy olyan országban, ami halad a középkori sötétség felé.

Az anya nő, az apa férfi. A tökéletes családmodell. Minden, ami ettől eltér, az nem normális  és nem család.

Du. írtam a gyereknek egy sms-t és megint bőgtem.

chat.jpeg

Valahogy felszakadt a gyerek korom.

Az anyu nő, az apám férfi, mi voltunk a Fidesz szerinti tökéletes család.

De milyen család az, ahol délután úgy csinálsz, mintha aludnál, hisz nem tudod apád milyen hangulatban jön haza és el akarod kerülni?

Milyen az, mikor Szent este anyádat agyba főbe verik, te meg kuporogsz a fotelban, a szádat betömve és némán zokogsz?

Milyen az, mikor egy balhé során az öcséd védni próbálja az anyukátokat és az apád úgy megveri a szűk folyosón, hogy elesik és erre megrugdossa, te meg ott állsz lebénulva és meg sem mersz szólalni?

50 éves múltam és ezeket a sebeket még mindig hordom, még mindig nem volt bátorságom szembe nézni velük. De most ez felszakította. Ha vége a covidnak, el fogok menni egy családállításra. hogy egyszer s mindenkorra magam mögött hagyjam.

A család az, ahol feltétel nélkül szeretnek.

Ahol nincs játszma, ahol lehetsz gyenge, és beteg hiszen tudod, hogy megvédenek. Ahol tudod, hogy minden a te érdekedben, a fejlődésedért történik. Ahol vannak összekuckózások forró csokival, ahol egész vasárnap pizsiben bámulhatod a tv-t ha úgy tartja kedved és mindegy, hogy kit szeretsz, a boldogságod fontosabb, mint az elvárás.

Szóval szar napom volt, majd hazajött Zember.

Milyennapodvoltkérszegykávét kombó után azt mondta: beszéltem ma Mamácskával (anyja) és azt mondta, hogy nem haragszik meg, ha idén nem megyek haza.

Megkérdeztem, hogy ez hogy érint? Próbálta viccel elültni, hogy megspórolja az üzemanyagot. Erre azt mondtam, hogy de ugye nem baj, ha nekem fáj helyetted is?

Ekkor a nyakamba fúrta az arcát és elsírta magát.

Az anyja nő (jogász doktor) az apja férfi és ő egy heteroszexuális egyszem gyermek.

A  TÖKÉLETES CSALÁD!

acsaladazcsalad-ogimage.png

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2020.12.17. 17:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6016261384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása