Annyira sajnálom szegény kis hülyémet.

2 kiló csöpp kiskutya-mondjuk a pofája akkora, mint a bécsi kapu- most szenved. MIATTAM!

Hétfőn imét szurikat kapott- a dokinő szerint jobban van- mondjuk nem tudom honnan a faszomból veszi, mikor tegnap nem ő volt bent.

Nincs jobban! Mondtam, hogy szeretném, ha csinálnának rtg-ent vagy ultrahangot de szerinte felesleges.

Megint ráborította a gyógyszer szekrényt, és leszedálta.Vigyem haza és főzzek neki nagyon pépest, ennie kell.

Csirkemellet főztem rízzsel. Csórikám meglátta a tányért feltápászkodott és jött enni. Lenyelte és már hányt is.

Alig vártam a reggelt, hogy vissza vigyem. Ott közölték , hogy ha nem tud enni, akkor hagyjam ott, infúziót fog kapni. Most már erélyesen kértem, hogy csináljanak egy rtg-ent. Szóltam, hogy hallom, hogy nyeldekel, de nem megy le az étel a gyomráig, azonnal hány.

Hazáig bőgtem, hogy ott kellett hagynom. Eldöntöttem, hogy ha ma sem történik semmi, akkor holnap másik klinikára is elviszem.

5-re kellett visszamennem, de már 4-kor ott voltam. Az vasárnapi dokinő fogadott, mondta, hogy menjek vele egy hátsó szobába.

Ott mutogatni kezdte a rtg felvételeket.......ez itt a tüdeje, ez a nyelőcsöve.....és van ott VALAMI. Kívül van a nyelőcsövön, de nyomja. Ő ilyet még nem látott, de valószínű tumor. Elküldte a leleteket pár kollégának, kért szakvéleményt.Mivel egyértelműen látszik a VALAMI, csinált neki nyeletéses felvételeket is, ami igazolta, hogy a folyadék nagy nehezen, de végig tud menni a tápcsatornán, de itt ....mutogatta....kiöblösödik. Megadta az ország legjobb lágysebész orvosának a nevét, mondta, hogy kell neki MR...........és gondolkozzunk el rajta, hogy a 2 kilós kutyát ki akarjuk-e tenni egy ekkora műtétnek és utána a kemónak. Kért labort, de még nincs eredmény, este még hív.

dezi_chest_20210126_0001.jpg

Álltam ott a sötétben és némán zokogtam. Nem lehet! Vasárnapig nem volt baja!Ez nem lehet! Kemo......nem lehet!!!

Megkaptam őt, aki olyan elgyötörten nézett rám, hogy majd bele pusztultam. Zokogtam a kocsiban és megigértem neki, hogy a világ végéig és még tovább............mindegy mennyibe fog kerülni!

img_20210126_203934.jpg

6-kor csörgött a telefonom.....a doktornő volt. Megjött Dézi laborja, és nem érti. Minden lelete negatív. Beszélt pár kollégával....nem lehet, hogy lenyelt VALAMIT?

Vazze, vasárnap azért vittem, mert lenyelte a szalonnabőrt! na jó, azt ért, de mekkora volt? Ezt is elmondtam hatszor, hogy 2-3 centi széle és 10 centi hosszú. Azonnal visszahív és már kattant is a telefon.

5 perc múlva újra hívott.....azonnal vigyük a Budatétényi klinikára, már vár minket DR. SZALAY GÁBOR. Ott van laparoszkóp, megnézik. 

Bevittem, elmondták, hogy mekkora a kockázat, mit fognak csinálni, aláírtam....és már el is altatták. Oda adtam a dokinak és leültem a váróban.

40 perc múlva jött ki az asszisztens hölyg, hogy a szalonna már megvan, már csak átnézik, hogy okozott-e sérüléseket a nyelőcsőben.

Újabb 20 perc múlva behívtak, már ébredezett. az asztalon egy zacskóban a szalonna bőr és jó sok szőrszál.

Doktor úr minddent elmagyarázott, 5 napig gyógyszert kell szednie-antibiotikum, gyomor erősítő- enni csak pépeset és holnap menjek vissza a dokinőhöz.

SOHA TÖBBET a lábam nem teszem be oda!

Másnap még kaptam egy levelet a dokinőtől , hogy jaaa, a labort elfelejtették kiszámlázni, legyek olyan jó és ezt még utaljam át.

Rohadjatok meg, úgy beolvasok neketek.....de Zember azt mondta, ne tegyem Úgyhogy átutaltam a maradék pénzt.

img_20210126_202938_1.jpg

img_20210127_090024.jpg

Szerző: Mókusélet  2021.02.15. 17:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3116405424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása