Évek óta szemezek az eljárással.

Volt is rá időpontom, de a betegség keresztül húzta. Idén viszont úgy döntöttem, hogy leszarom a covidot, hogy maszk alatt úgysem látszik, nekem szép szám lesz.

Mindig keskeny szám volt, és a gravitáció is ellenem dolgozik, szóval a felső ajkam olyan lett, mint egy csík.

Szépnek szép, de csík :-)

Ezer és egy dokit követek az instán, így ezer és egy beavatkzást néztem közelről és borzadtam vgig, hogy úrísten ez nagyon fájhat.

2 héttel az időpont előtt többször álmodtam is vele és nagyon kicsi választott el attól, hogy lemondjam

Aztán kaptam egy sms-t, hogy szombaton mehetek oltani. Basszus! Következő keddre van időpontom (4 hónapja várom) de első az egészség, így lemondtam a feltöltést.

Másnap újabb sms Cili nénitől, hogy ja, nem lesz oltás.

Pánikban hívtam a klinikát, persze az időpontom már sehol. Sírdogálni kezdtem, hogy 4 hónapja várok jajjj mi lesz, erre azt mondták: gyere be hétfőn.

A töltés előtt jó vastagon fehér érzéstelenítő trutyit kennek a szádra és szépen lecsücsülsz a VIP váróban kitölteni 6 oldal papírt, hogy mindent megértettél, GDPR és társai is megvannak és isten bizony egészséges vagy, mint a makk.

A viszgálóban Dr. Pónyai Katinka olyan kedves, ahogy az instán látod. Magyaráz, mosolyog, kedves.

Szilvi, az asszi két labdát adott a kezembe, hogy ha úgy érzem, azokat markoljam.

Lemossa az arcom, fertőtlenít és mosolyog. Érdekes, itt már semmi félsz nem volt bennem.

Megsimogatja az arcom, valami hideg szart nyom a számhoz és kezdjük.

Meglepődtem, mert nem fájt.

Apró szúrások, néha picit kellemetlen, de semmi jajj belehalok érzés. Már ott mondta Katinka, hogy lila lesz, nem kicsit. Nem csodálom! az én szar bőröm, terhelve a kemóval.....

Már rögtön dagadt volt, de nem vészesen. 1 óra múlva már dolgoztam, nap közben többször jegeltem.

Másnapra kezdett lila lenni, szerdán már határozottan az volt :-)

Minden nap fotóztam, hogy lássam az alakulását.

Ez a feltöltés napja.

img_20210308_120006-collage.jpg

Jobb felső aznap, alatta kedd....a lila pulcsis már péntek.img_20210308_120006-collage_1.jpg

Egy hét múlva már nyoma sincs a lilaságnak, a szám szép természetes.

Szerző: Mókusélet  2021.03.17. 19:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2016468420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása