Kurva covid!

Egy csomó időm volt mindenféle blogokat olvasni, mindenféle okos emberek videó összefoglalásait nézni.

Az egyik ilyenben hallottam először a super food-okról.

Már a neve is SUPER FOOD! Bármi is ez, kell nekem!

2 féle cucc létezik, az egyik 27 féle  liofilizált zöldséget tartalmaz, a másik harmic valamennyi prirosbogyós gyümölcsét. Most úgy hirtelen nem is tudnék ennyit felsorolni, de biztos van.

Szóval ettől szép lesz a bőröm, jó az emésztésem és a szemöldököm is ritkábban kell majd szedni :-)

Úgy beszéltek róla.....egyébként a Lilugrammon,ahova véletlenül tévedtem, de ott ragadtam.

Te! Én ezt a nőt bírom.

Jó fej, bírja a humort, kérdez és végletekig empatikus.

Na szóval......úgy beszéltek róla, mint akik megtalálták a Szent Grált.

Megrendeltem, megérkezett.

Aztán kipróbáltam. Gondoltam, ha az esti fehérjémbe teszem az úgy jó lesz, A gyümölcsös jó is!

A másikról nem akarok beszélni.

Ide tettem a dobozt, meg oda és nem éreztem úgy, hogy meg kéne innom, bármilyen drága volt is.

Aztán nemrég szembe jött velem egy cikk, hogy ezek a termékek mennyire jót tesznek a beleknek. Hogy visszaállítják a jó bacikat, kipucolják ami nem kell oda és úgy általában ennél jobb és tisztább ételt nem vihetek be a szervezetembe.

Elő kotortam a spájzból a dobozokat, novemberig még jók.

Így reggelente éhgyomorra 1,5 dl hideg vízben feloldva (na jó, 1 kv után ) iszom a ződet.

Úgy néz ki, mint a mocsár, a szaga is olyan, de meglepően édes az íze.

Szóval ha ez kell a beleimnek, akkor meg is fogják kapni!

img_20210816_075232_2.jpg

 

 

Szerző: Mókusélet  2021.08.16. 16:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7516662066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása