Villámlátogatásra érkeztünk Milánóba.

Kora reggel mentünk, késő este jöttünk, közben meg megtettünk 19 km-ert és kűzdöttünk (így többes számban, valójában szegény Beike küzdött én meg rohadtul együttéreztem vele) egy vesegörccsel.

A reptéren se személyi, se covid kártya, se kitöltött mijafaszom nem kellett, igazából 2 db. beszállókártyával kijutottunk.

A reptérről egy busz visz be a kp-i pályaudvarig, ami gyönyörű.  Magamtól is megnéztem volna, de Zember a lelkemre kötötte, hogy fotózzak!

Fotóztam.

Onnan metróval mentünk a Dóm-ig és utána, már csak gyalog.

Ettünk reggelire egy croassant egy kv-val és felfedeztük a várost.

received_403153654736147-collage.jpg

Az olasz pasik sármosak. nem kicsit.....nagyon!

Valószínű, hogy a külvárosban itt is vannak munkás gatyában meg kordban, de a belvárosban szűkített öltöny, némelyiken még mellény is. Nyakkendő, frissen vágott frizura, szóval csinosak.

Csatangoltunk a hangulatos kis utcácskákban, ebédeltünk  kézzel készített tésztát és bivaly mozzarellát (ez előtt az étterem előtt álltak a legtöbben. Igaz, csak ennek az étteremnek az ablakában ült a néni és sodorgatta a tésztát :-)

Ettünk fagyit (nem volt jó, de legalább drága volt)

És próbáltunk 3 millás gyűrűt!

HOPP....leírtam, hogy próbálTUNK????? Én ott sem voltam! Beike próbálgatta a hatvan akárhány darab gyémánttal kirakott gyűrűt és meg izzadtam mellette és a seggemet is összehúzva görcsöltem, hogy nehogy leejtse, nehogy kipiszkálódjon valahogy egy kő, mert nem a Kiskorú, hanem még az unokám is törleszteni fogja!

Szóval jól sikerült nap volt.

 

 

img_20211018_104331_1-collage.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2021.11.02. 12:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6316742624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása