MINDENHOL azt mondják, hogy 21 nap kell ahhoz, hogy az ember új szokásokat vegyen fel.

  • 21 nap alatt hozzászoksz, hogy napi 3 litert igyál
  • 21 nap alatt megszereted, sőt hiányozni fog egy új mozgásforma
  • 21 nap alatt átszoksz a kávéról a zöld teára, zellerlére vagy bármilyen gusztustalanságra
  • 21 nap alatt leszoksz az édességről, már nem fog hiányozni. SŐT! mindent édesebbnek érzel ezután.

HÁT A NAGY ÜDÖS LÓ@ASZT!

Ne dőlj be, mert kamu!

6 hete tartjuk a diétát.

Azóta nem eszünk lisztet, cukrot, étkezünk tisztán, napi ötször.

Vasárnap én mégis azt éreztem, hogy ha nem jutok azonnal egy fánkhoz, akkor le fog szakadni az ég, ki fog önteni a Duna és meghasad a szívem!

Szóval nekiálltam jó szalagos farsangi fánkot sütni.

Aztán azon melegében gyorsan betoltam hármat. Boldog voltam! Mosolyogtam.

Ez az állapot tartott kb. 1 óráig.

Aztán a fánk elkezdett kelni a hasamban.

Nőtt, nőtt, először csak feszített, majd elkezdte nyomni a tüdőmet és én egyre szarabbul lettem.

Feküdtem az ágy tetején és azt éreztem, hogy nem bírok megmozdulni, sőt pislogni sem.

Aztán a glutén elkezdett gázt termelni.....

Éjjel 1-kor hányingerem lett és fogadkoztam, hogy soha többet.

Ha nekem még egyszer valaki azt mondja, hogy 21 nap alatt leszokok az édességről.......azt nyakon verem!

Kétszer!

 

Szerző: Mókusélet  2022.02.15. 14:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7217533426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása