Ezer meg egy éve nem festettem semmi.

Ezt a festéket is megvettem 1 éve, aztán szépen betettem a fiókba, hogy majd egyszer.

A kis szekrénykéket kb. 4 éve vettem egy fésülködő asztallal együtt. Igazából csak ez utóbbira volt szükségem, de egyben atták el. Első évben kint álltak a teraszon, de aztán megsajnáltam és bevittem őket az étkezőbe.

Mikor tavaly tapétáztunk, akkor jött az ötlet, hogy jól állna nekik is a zöld.

Harzóval alapoztam, aztán nekiestem ezzel a zölddel.

Maradt még festék.....valamire majd rákenem, de nem ez lesz a kedvencem.

Mindenesetre az étkezőt feldobja.

img_20220701_102649-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2022.07.22. 12:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5117888667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása