Vannak emberek, akik finoman szólva a tájmmenedzsmentben nem annyira jók.

Kevésbé szofisztikáltan: mindenhonnan elkésnek, összeszerveznek faszkalapok.

Na egy ilyen az én unokatesóm is.

Különben szeretem, mert ha nem szeretném, már rég agyon ütöttem volna egy nagyobb lapáttal és elástam volna valami kieső helyen.

Felhív, hogy ő bizony kávézna velem. Mondtam, hogy bármikor, csak szólj időben. 

Eltelt 3 hét, csörög a telefonom: hogyaszongya ő átjönne kávézni 16 óra nulla nullára, megfelel-e nekem az időpont.

Felszaladt a szemöldömök (mert a qrva botox már kiment, de most kutyát gyógyítottam helyette) de mondtam, hogy persze, megfelel, jöjjön  csak, szeretettel várom.

Erre Ő: oké, akkor siet, de 16:20-kor el kell indulnia, mert a kosaras barátaival megbeszéte, hogy 17 órakkor találkoznak.

Na itt már nem csak szaladt, hanem ráncolódott is a szemöldököm (bacca meg) és a legkedvesebb hangomon közöltem, hogy ne gyere vazze, mert annyi idő alatt a kv sem folyik ki.

Ebben maradtunk.

Zsuzsi 1 hónapja halt meg. Délutánra összeverődött nálam a család és beszélgettünk. Ő is megjelent, kezében egy tálca sütivel, de nem maradhat, mert programot beszélt meg a gyerek egyházi barátainak a szüleivel.

Majd közölte, hogy szeretné, ha a temetés után az összejövetel nála lenne. Készüljek úgy, hogy előző nap összejövünk, megsütünk egy csomó sütit.

A temetés napját 1 hónapja tudjuk. Elutaznak 2 hétre Egyiptomba, de 8 nappal a temetés előtt itthon lesznek no para.

Hazaértek, vártam 2 apot, mivel nem jelentkezett ráírtam, hogy szombaton ugye temetés, én a péntekemet szabaddá tettem, kell-e segíteni valamit addig, ki megy vásárolni stb.

Jaaaaa, ők kaptak a honvédségtől egy beutalót szombattól szombatig. 

Mondom neki: Életem, az nem lesz jó, mert szombaton 10-kor van a temetés.

Jó, ne aggódjak, ők pénteken hazajönnek.

Remek, bár pénteken sütünk, mert ugye odacsődítettél 40 embert a temetés utánra.

Jó hát ne aggódjak, mert ők felkelnek, megreggeliznek, a gyerekek még fürdenek egyet, aztán elindulnak haza. Majd elmegy bevásárol, picit rendet rak a kertben, mert reggel hozzák a sátrat meg a sörpadot, és UTÁNA sütünk.

Tuti nem normális!

Kedden hívott, hogy akkor menjek inkább én vásárolni és megadta, hogy mit kell venni.

Pénteken 10 felé csörög a telefonom, hogy most indultak, 14 órára menjek át hozzájuk.

14:02 épp kanyarodom be a sarkon - onnan 200 méter a ház- mikor hív: lehetne, hogy inkább 3 legyen?

Egyszer agyonütöm, az tuti!

 

Szerző: Mókusélet  2022.08.15. 14:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7517905975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása