Rohadtul nincs!

Ketten diétázunk, ugyan azt esszünk, persze Ő majdnem dupla adagban, mint én.

Ő fogy 12 kilót, én 4,5-et!

Reggel: 5:45-kor kelek. Letusolok olajos tusfürdővel, az arcom megfelelő titsztítóval megmosom.Felpakolom szépen sorban a tonert, a hialuron szérumot, a C vitaminos szérumot a bárakármilyen peptidet, amitől azt várom, hogy kiragyogjak a fürdőszobából, majd fényvédő. Arra jön a BB krém, meg a smink....közben 3* leizzadok.

Megcsinálom a hajam (na jó ez tényleg nettó 2 perc) felfújom a parfümöt és megyek etetni.

7 mire kész vagyok.

Zember felkel  fél 7-kor, becsattog a fürdőbe, ott eltölt kb 7 percet és jól néz ki.

Kurvára nem igazságos!

26 évvel ezelőtt betetoválták a szemem, meg a szám. A szám szerencsére kikopott, mert az akkor divatos barna kontúros volt-milyen jól néznék ki most vele :-)

1 éve nézegetem a sminktetoválásokat, hogy a szemem és a szám át kéne ütni. Ahhoz először száj kéne, úgyhogy szépen lassan töltögetjük.

Viszont a szemem bár szép, már szürkésre kopott és már egy picit "füstösebbre" húzom és enyhén tovább is géllel.

Szombaton hirtelen ötlettől vezérelve ráírtam egy csajra, akinek nagyon tetszenek a munkái. Válaszolt és hétfőn már mentem is.

Mostantól 5 napig csak napszemüvegben mozdulok ki a kecóból.

Nincs igazság  bassza meg!

img_20220823_073855-collage.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2022.08.23. 09:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2117913961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása