Megemelte a hangját!

Pedig csak annyit mondtam, hogy jó, akkor én vagyok a hülye.

Nem kiabált, de megemelte,  és én meglepődtem.

Én még ilyet nem láttam, hogy valaki ennyire bántja magát! Hogy ha gond van, akkor rögtön azt mondod, hogy Te mit basztál el, Te hol hibáztál.

Basszus! Te vagy az egyetlen aki itt vagy!

Nincs itt az anyád, nincs itt az apád, a mindig beszóló öcséd és nincs itt Zember sem! Te vagy az egyetlen, aki szembe néz ezzel és megpróbál változtatni!

Ne bántsd már magad!

.........1 hete ezen agyalok....

Szerző: Mókusélet  2022.10.03. 19:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9817945984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása