Komolyan nem értem.

Ársapkás a csirkefarhát,a krumpi, 8* áron jön a gáz.

Bárkivel beszélek, ömlik a panasz, milyen drága lett a vaj, a hús és úgy egyáltalán az ÉLET!

Ugyan akkor teltházas az összes welness szálloda a hosszú hétvégén. Tessék mondani, hogy a lófaszba?

Holnap megyek a fogorvoshoz. Letört a fogam, csapolni kell, 100 000 körül lesz az ára.

Voltam az endokrinológusnál 28 900 Ft volt a konzultáció és 46 100 a labot.

11.23-án megyek újabb 28 900-ért kielemezni az eredményt.

Ez több, mint 200 000 Ft és akkor nem számoltam a kineziológust-akihez minden hónapban megyek és rohadt sokat segít- 19 000 Ft-ért.

Hogy a fenébe fizeti ezt ki egy pedagógus vagy egy labor asszisztens?

Fáj a hátam, egyre nagyobb a banyapúpom. Tegnap elmentem masszázsra (9000 Ft) ahol közölte a csaj, hogy van erre egy nagyon jó program, 8 hét összesen, heti 2*1,5 óra 300 000 Ft.

Basszus, egy havi fizetés!

Már most tudom, hogy az endós el fog küldeni a dietetikushoz, ahol 40 000 Ft a konzultáció és a havi kontollok 15 000.

Komolyan nem értem, hogy más hogy csinálja!

Fény evő leszek vagy szarok az egészbe és szar lesz ez, fájni fog az.

 

Szerző: Mókusélet  2022.11.09. 15:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3517974310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása