Zussi imádta Széll Tamást.

Vagy együtt néztük, vagy ha külön, utána forró drót, hogy "láttad mit csinált?"

A szombat délutáni program nem volt más, mint a  Főmenű.

Tavaly töltött káposztát készített, konkrétan abba elfáradtam, hogy néztem.

Körmöt főzött, hogy az abból kifőtt kollagénes lével öntse fel a káposztát (+3 óra)

Rizottót készített és ezt rakta a húshoz, tojás nélkül (+1 óra)

A káposztát kipirított füstölt szalonnán és hagymán átpárolta és a köröm levével átfőzte (+1,5 óra)

Néztük, és a nyálunk csurgott.

Akkor megbeszéltük. hogy jövőre így készítjük.....sütőben vaslábosban, sok sok füstölt oldalassal.

Aztán az élet mást hozott.

Úgyhogy ma reggel elővettem Zsuzsi cserépedényét és 4 órán keresztül csak előkészültem.

Betettem a sütőbe......és elmentem bőgni.

img_20221223_110616.jpg

img_20221223_111618.jpg

img_20221223_111704.jpg

Szerző: Mókusélet  2022.12.23. 11:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2418009072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása