Anyu minden évben ültet a kertbe.

Kűzd a paprikával, paradicsommal 15 éve, de az agyagos talaj és az északi fekvés finoman szólva sem ideális nekik.

Idén megtáltosodott vagy (megvilágosodott) és cukkinit, padlizsánt, uborkát ültetett az előzőek mellé.

Na ezek imádják ezt a földet és őrült módon elkezdtek fejlődni. Majd anyu-mint minden évben- elment a balatonra pár hétre.

Valaki locsolja a kertet, a virágokat, mert tönkremennek.

A cukkinit már minden formában elkészítettem az elmúlt időszakban. Volt töltött, rakott, sült, tócsni.

Tegnap egy hatalmasat is leszedtem, amit megpucoltam, kimagoztam és lereszeltem.

Hagymát dinszteltem, rádobtam egy paradicsomot , egy fél paprikát és 1 zacskó sárga curry pasztát, majd felöltöttem kókusztejjel. Ebbe tettem a lereszelt cukkinit és épp csak rottyantottam rajta kettőt. Halszósszal "sóztam" majd lezáráskor egy marék thai bazsalikomot dobtam rá.

Rohadt jó lett.

Holnap olajban sült paradicsom lesz.

 

img_20230725_155833.jpg

Szerző: Mókusélet  2023.07.26. 16:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9518179617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása