• Rájöttem, hogy öreg vagyok. Néztem a csajokat a SZIN-en és ledöbbentem. Pc meg minden, mindenki járjon abban, amiben jól érzi magát, de na! Lányok akkora mellel, mint a fejem és felvesz egy kb 5 cm széles selyem szalagot, ami áthalad a bimbóján, hátul megkötve. A másikon tanga és egy necchálóból készült gatya. (Miamiban 4 éve ilyenbe járt mindenki. Fel is szaladt volna a szemöldököm a homlokomra, ha botox engedné!) Különben ez a neccből készült minden is most rohadt divat, mert minden 3. lányon ez volt kis kővel, kismijafaszommal. Talpig glitterben, highliter mindenki arcán meg kő meg csillámtetkó.

 

  • Évekkel ezelőtt Magdika azt mondta nekem: miért fektetsz ennyi energiét abba, hogy haragszol az apádra? Néztem rá csodálkozva: én nem haragszom rá, eszembe sem jut! Másfél évnyi terápia van mögöttem és rájöttem, hogy DE!!!! Kibaszottul haragszom! Ültem a Wulczal a Fereiben és mesélt....Alízkámnak ilyen telefont veszünk a szülinapjára, ott voltunk, színházba, ezt csináltuk együtt. Én ha az apámra gondolok, akkor az első kép az, hogy minden délután lefeküdtem keresztbe a fotelágyba és úgy csináltam, mint aki alszik, hogy kiderüljön milyen kedvvel jött haza. Ha normálisan.....nem volt gond. Ha ivott............akkor a létezésünk is zavarta. Második kép, hogy ordítva jött a nagyanyámtól-aki mindig ellenünk, főleg Anyu ellen hangolta- és megütötte Lackót, aki elesett. Volt 13-14 éves..........és az én földön fekvő öcsémet rugdossa! Én álltam az ajtónál és nem mertem megmozdulni. Rettegtem tőle...............de beleívódott a retinámba! A harmadik, hogy négykézláb suvickolom a linóleumot. Négykézláb!! Mert ő úgy akarta. Nem használhattunk felmosó fát, sem normális mosót, csak egy rongyot és négykézláb kellett minden szöszt felszedni. Megalázott, mert ahhoz volt kedve! Ma ordítva sírtam! .....talán életemben először, mikor rá gondoltam és azt hajtogattam: dögölj meg! DÖGÖLJ MEG!!!

 

  • Ma valahogy minden szar volt. Össze vissza ettem. Lehet, hogy a hold, vagy a csillagok vagy a faszom tudja, de semmisenemjó!

 

  • Suzyval tegnap megint dokinál voltam, mert nőni kezdett a pocakja. Valószínű én basztam el, mert adtam neki tápot. Úgyhogy előkaptam a régi zárójelentést, kipakoltam a gyógyszeres szekrényt és levittem az orvoshoz. 2500 gramm. Sok! Elkezdtem adni neki a szteroidot, a vízhajtót, a calciumot, kapja a probiotikumot, az agyára a véna tágítót.....édes kicsi Szuszkám.

 

  • Bogyó sincs jól. Már alig hall és maga alá pisilt már kétszer. Ráadásul a hálóban az ágyon. Még jó, hogy vettem matracvédőt így csak mosnom kellett. 8,5 éve van velünk. 13 éves körül lehet.

 

  • Ágotának levágtam egy darab medvetalp kaktuszt, mert kért. SOHA TÖBBET senkinek nem adok! Apró pici-szemmel alig látható tüskéi vannak. Tele lett a karom, a kezem, pedig bőrkesztyűvel nyúltam hozzá, amit utána kidobtam. Ahogy odahajoltam ment aruhámba, a lábam is szúrta, úgyhogy ott rohadjon meg, ahol van. Ha majd ki kell onnan ásni, inkább lebetonozom.

 

  • Tegnap fizetési felszólítást kaptam az NHKV-tól. 2021-ben nem fizettem be a szemét díjat.....és ez nekik most jutott eszükbe!. Minden negyedévben küldtek számlát, sehol nem jelezték. Év elején adnak zöldhulladékos zsákot, ha nincs tartozásom.....................és én minden évben kaptam. Utalok....de 3 évre visszamenőleg nem lehet lekérni a banktól az adatokat, úgyhogy menjenek a fenébe!

 

  • Nézem a Castamari szakácsnőt. Lassú de valahogy mégis izgalmas. Zember ráfüggött. Az a kurva meg megölte azt a gyönyörű pasit....hát kivagyok!

 

  • Vágyódom, de erős vagyok.....és igazából nincs rá szükségem, mert nem használok highlitert, de ezt lehet, hogy használnám.14662918-1345069837521761.jpg
Szerző: Mókusélet  2023.08.30. 16:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7118203979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása