Azt hiszem tökélyre fejlesztettem a sírógörcs közbeni vezetést.Simán megy már!

Este mentem át Diósdra és a rádióban a Különös szilveszter című Cserháti szám szólt.Megrohantak az emlékek.Az elmúlt 4 év Szilvesztere.

4 éve Győrben voltunk egy nagy társasággal.........még az ex-el.Egész éjjel az asztal alatt sms-ezett pincérlánykával,fél óránként eltűnt telefonálni.Akkor még azt hitte nem tudok róla.Életemben nem éreztem magam annyira megalázva,mint akkor!11-ig bírtam,majd felmentem a szobánkba és álombasírtam magam.Éjfélkor persze felébredtem a pezsgődurranásokra,a pohár csilingelésre........de én nem hiányoztam senkinek!17 év házasság után.........

3 éve-akkor már egyedül-otthon töltöttem ezt a napot.Duplán fájó volt,mert ezen a napon van az ex szülinapja, most voltunk először külön és a Kiskorút is elvitte magával pincérlánykához.Wendykével az ölemben töltöttem azt az éjszakát.Hallgattam,ahogy néhány helyről zene hallatszódott, buliztak,örültek az emberek,én meg egyedül voltam.

2 éve....már őrülten szerelmesen nagyon vártam az ELSŐ KÖZÖS Szilvesztert.Aztán Anya telefonált délután,a gyerek beteg,majd a szokásos:Soha többet nem láthatod,ha nem jössz ide..........és Ő persze ment!Óránként hívott,hogy lázas, hogy hűtőfürdőzik stb.8 felé feladtam!Átöltöztem pizsibe, leültem a tv elé és a könnyeimen át megpróbáltam nézni a műsort.A szivem helyén egy jégtömb volt.Éjfélkor ölembe vettem Wendykét, magunkra tekertem egy pokrócot és kiálltunk az erkélyre nézni a hóesést.Úgy éreztem,hogy egyedül vagyok a világon.Szörnyen magányos voltam!

Reggel nem bírtam magammal,felöltöztem-sapka, sál, kesztnyű és lesétáltam a Duna partra.Oda, ahol az első randik volt.A 20 centis szűz hóban gázoltam.Aludt még a város,minden olyan békés volt.Néztem a stéget,ahol egyszer annyira boldog voltam!Aztán megérkezett.Bűnbánó kutyaszemekkel nézett rám és nekem megint nagyott dobbant a szivem.Szeretem Őt!

Tavaly, a nagy kibékülés után már végre együtt voltunk.Hívtak salsabuliba, de még nagyon kezdők voltunk és nem mertünk menni.Othhon voltunk kettesben.Szerelmeskedtünk majd elaludtunk egymás karjaiban.

Idén nem tudom mi lesz.Félek tőle!Megint magányos leszek, de nem egy beteg.........hanem egy meg nem született gyerek miatt.

 

Szerző: Mókusélet  2009.11.11. 10:25 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr41517424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.11.12. 14:13:40

Na ide figyelj Életem! És ki ne merd moderálni a hozzászólásomat, mert nyakon válglak. Szóval. Te nem egy meg nem született gyerek miatt leszel egyedül szilveszterkor, amennyiben valóban egyedül leszel. Hanem azért, mert a pasi, akiről azt hittük, hogy a TÖKÉLETES, az IGAZI, sajnos megbukott. Mert nem tökéletes és még csak nem is az igazi. Gyenge és gyáva. Gyenge, mert a problémák súlyától, amik lássuk be nem a világ megmentéséről szólnak, összeroppant. Gyáva, mert se segítséget nem kért, a felajánlott segítséget elutasította és nem merte a szemedbe mondani a valós problémáit. Saját magával van problémája, nem veled. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ő nem kommunikál, ő nem akarja a problémákat (legyenek vélt vagy valós problémák) megoldani, ő nem akar veled tovább élni, ő volt olyan - most már kimerem mondani - pofátlan, hogy a gyerekedet pajzsként állította maga elé és állította be, mint a problémája egyik forrásaként és még sorolhatnám. Könyörögve kérlek, hogy ne ostorozd magad, ne tedd tönkre a saját életedet azzal, hogy magadat hibáztatod. Nyilván, hogy Te magad is tudod, hisz bent térdepeltél már jó ideje a sarokban és osztottál szoroztál, meghánytad-vetetted, hogy mit és hol rontottál el, de ezek olyannyira törpülnek el az ő vétkei mellett, mint a Gellérthegy a Mount Everest mellett.
süti beállítások módosítása