40...........szörnyű leírva látni, hát még megélni. Mikor az ex. elment egy net-es portálon nézelődtam, hogy mit hogy is csináljak,hogy a gyerekem a legkevésbé sérüljön. Beszéltem gyermekpszichológussal és sok olyan szülővel (férfival nővel vegyesen) akik már átmentek ezen. Akkor az egyik pasi azt írta nekem: Mi a fenét akarsz? 40 vagy lassan (még csak 37 múltam) szedd össze magad,mert már senkinek nem kellesz......vagy valami ilyesmit. Nem is volt cél egy darabig a társkeresés, csak túl akartam élni azt az időszakot, de azért sziven ütött!
Aztán elémtoppant a szerelem. Teljesen más volt, mint amire emlékeztem! Az elsőnél 18 voltam, most meg 38. Felnőtt fejjel megélni ezt az érzést félelmetes és csodálatos egyszerre. Először el sem akartam hinni. Én kellek? Öregebb vagyok, némi plussz kilóval, csíkos a hasam, narancsbőrös a combom. Rettegtem..........és ő kivárta. Kivárta, míg kibújtam a csigaházamból és végre mertem vele találkozni. ÖRÖKKÉ HÁLÁS LESZEK NEKI AZÉRT, HOGY AKKOR TÜRELMES VOLT VELEM.
Közelgett a szülinapom. Éreztem, hogy készül valamire.
Bejött a munkahelyemre és elindultunk. Tavasz.......a kedvenc évszakom. A belvárosba vitt, a Bazilika mellé. Szégyen, de még sosem jártam arra. Persze a Bajcsy-n már elmentem többször, de sosem sétáltam az utcákon, nem láttam teljes pompájában ezt a hatalmas épületet.
Oda vitt vacsorázni egy indiai étterembe. Meg voltam hatva. Még sosem kaptam senkitől ennyi figyelmet. Forgattam a fejem, biztos voltam benne, hogy előbb-utóbb előbújnak a csajok vagy a családom. Persze észrevette és bizonygatta,hogy csak ketten leszünk.
Aztán egyszer csak nagy zavartan elővett egy kis dobozt.
Nem emlékszem pontosan,hogy mit mondott, de felpattintotta a tetejét és feltette a kérdést:Hozzám jössz feleségül? A vérem a fülemben lüktetett. Soha még senkit nem szerettem ennyire. Nem volt velem ennyire figyelmes senki..........de nem hiszek már a házasság intézményében. 1 hónapon belül lesz mindkettőnk válópere. Az ő házassága 2 évig tartott, az enyém 20-ig. Volt papírom és felrúgták. Nem jelentett semmit az ex-nek, hogy egyszer azt mondta jóban-rosszban......Már nem hiszek abban, hogy egy papír összeköt..........és NEM-et mondtam. Míg élek bánni fogom!
Ha visszatekerhetném az idő kerekét megtenném és belekiabálnám a VILÁGBA, ott a Bazilika mellett, hogy mindenki hallja, hogy IGEN!
Veled szeretném leélni az életem........de nincs időkerekem.
Láttam a csalódást az arcán. Szégyeltem magam.
Mondtam, hogy én papír nélkül is boldog vagyok veled és 20 év múlva is melletted szeretnék ébredni,de éreztem, hogy ez neki nem az igazi.
Mikor 5 hónappal később ültünk a konyhában, ő nem nézett rám és azt mondta, ha akkor azt mondod, hogy igen, de majd csak 1 év 5 év vagy 10 év múlva akkor boldog lettem volna. De a nem nagyon fájt.
Fájt nekem is,  és fáj most is........de már nem tudom visszacsinálni.
Lehúztam a gyűrűt az ujjamról és a kezébe adtam.
Sírni kezdett és én is.
Mikor elment letette az asztalra.
.....és én azóta is hordom. Mert sokat jelent nekem.

Szerző: Mókusélet  2009.11.13. 16:28 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr531522811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.11.16. 15:12:29

Életem, annyira fáj, hogy ennyi a szomorúság benned, hogy ennyi bánatos, fájdalmas bejegyzés van a blogodban. Tudom, hogy azért csináltad, hogy kiírd magadból a fájdalmat és remélem is, hogy segít, de NE OSTOROZD magad. Ma már hiszem, hogy akkor is elhagyott volna, ha igent mondasz, ha gyereket szülsz neki. Ugyanis, ha annyira szeretett volna, mint amennyire én azt hittem/láttam, akkor egy fenéket hagy el. Akkor a világot a sarkából fordította volna ki, csakhogy veled lehessen, hogy igenis feleségül menj hozzá, hogy meggyőzzön, kell a közös gyerek és a világ minden kincsét a lábad elé hordta volna, csakhogy megnyugodj, van mire alapozni. Ő ehelyett hátat fordított és távozott. Tudom, hogy kegyetlen, amiket itt leírok, de ha nem mondom ki, és csak simogatom a hátadat, és vigasztallak semmitmondó szavakkal, nem segítelek, max. mélyebbre löklek az önsajnálat mocsarába. Én azt szeretném, ha a szíved/lelked megnyugdohatna, ha a szépre úgy tudnál emlékezni, hogy ne szoruljon görcsbe a gyomrod, hogy ne kelljen a sírással küszködnöd. Tudom, hogy rettenetesen megbántott, hogy iszonyú a fájdalom, amiért vége, de lassan magad is be kell lásd, hogy fel kell állj, mert ez nem az életed vége, hanem a kapcsolatotok vége. Annyi minden áll még előtted!!!
süti beállítások módosítása