Tegnap elővettem az üvegmatricákat, amiket még 2 hónappal ezelőtt vettem. Gondoltam Dugó majd örül neki, hogy a Mikulás ül a szánján és rénszarvasok húzzák, meg maci kezében ott a feldíszített karácsonyfa.
Már nem fogja látni.
Feltettem az üvegekre és a tükrökre. Ettől nem lett karácsonyi hangulatom, pedig lassan éreznem kéne valamit.
Még a Télapót is szoktam várni. Reggelre mindenkinek a cipőjébe csempészek pici ajikat.
 
5 évvel ezelőtt egy vasárnap este a következő sms-t kaptam: „Akarsz krampusz lenni?”
Mivel egy lökött kollégám írta, azt válaszoltam, hogy „Mindenképp, de korbácsot is akarok :-)”
Másnap megkeresett, hogy pici a gyereke és arra gondolt, hogy csinálhatnánk Mikulás ünnepséget a dolgozók gyerekeinek. Irány a HR, ahol közölték, hogy segíteni nem tudnak, de pénzt adnak hozzá.
Összefogtunk. Az egyik operatőr vállalta a Mikulás szerepét, a stylist hozott jelmezeket. Az IT-sek csináltak egy e-mail címet, ahonnan Mikulás néven kiküldtünk egy levelet a kollégáknak, hogy ki szeretné hozni a gyerekét és mennyi idős.
40 gyerek jelentkezett.
A világosítók vörös fóliát raktak a stúdió lámpákra,ettől olyan sejtelmes lett az egész. Hatalmas dobozokat fényes papírba csomagoltunk, elszórva letettük és felfújtunk 200 lufit.
Elkezdtek szállingózni a gyerekek, néhányan magabiztosan, mások anyukájuk kezét szorongatva. Ellepték az asztalokat, ahol rajzoltak, ragasztottak a Mikulásnak. A háttérben Karácsonyi zene szólt.
Volt habos kakaó, mandarin, mogyoró.
Mikor beözönlöttek, akkor fogtuk csak fel, hogy mibe is vágtuk a fejszénket. Szereztünk egy mikrofont és a gyerekek szavaltak, énekeltek. Sosem fogom elfelejteni azokat a pillanatokat!
Aztán egyszer csak füst szállt fel az egyik sarokból, azonnal csend lett. Mikor oszlani kezdett a füst megjelent a Télapó.
 
Rá egy évre, már 110 gyerek jelentkezett. Már nem volt olyan meghitt, olyan családias, de gyerekek nagyon várták.
Tavaly már Virág is itt volt velem és idén is felhívtam.
Hosszan meséltem neki a Télapóról és hogy mostantól ott fog leselkedni az ablakban és nézi,hogy melyik gyerek hogy viselkedik. Erre komolyan csak annyit mondott: az BAJ!
Jövő héten kiderül,hogy virgácsot vagy csokit hoz-e.
 
Szerző: Mókusélet  2009.11.30. 14:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr671563379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása