Nem értem miért nem gondolnak a gyártók ránk, nőkre. Tök egyszerű lenne. Már az áruházban eleve két féle cuccot árulnának ugyan abból a termékből. Az egyiket a pasiknak-nehogy sértse az önérzetüket a leírás-a másikat nekünk.
Olyan egyszerű lenne! Kibontom, marha nagy papír ráragasztva IDE DUGD.A másikra az, hogy EZT. De neeeeeeeeeeeem, ezek nem gondolkodnak! Majd, ha egyszer olyan pozícióba jutok szabadalmaztatni fogom és megagazdag leszek belőle.
Életem végéig a Bahamákon fogok lubickolni!


Vettem egy dvd lejátszót. Igazából jól elvagyok nélküle, de így Karácsony táján meg szoktam nézni az "Igazából szerelem" című filmet. Gondoltam hátha bőgni lesz kedvem, akkor legyen mibe beletenni a lemezt.............mostanában úgysem sírtam.
Mondtam a csajoknak, hogy elmegyek egy hialuron sav kezelésre. Ez valami ampulla és tűvel beszurkodják a bőröm alá, ettől kisimulnak a ráncaim. Olyan lesz, mint a babapopsi. 40 felé már 20%-al kevesebbet termel a szervezet, tehát eleve hátrányban vagyok!Csak 80%-om van. Főleg a szemem környékére kéne, mert az a ráncos. Manna azt mondta: Lófaszt anyukám! Abba kéne végre hagynod a bőgést és kisimulna. Mondjuk igaza van. Meg olcsóbb is lenne.


Na szóval vettem egy dvd-t. Kibontom, óóóóó hállelujja csak 2 madzag van hozzá, ráadásul az egyik hozzá van nőve. Sima ügy, az megy a konnektorba. Kész, kap áramot, jófej vagyok!
Aha, de a tv-vel is össze kell dugni. A madzag mindkét végén 3-3 műanyag bizbasz. Piros, sárga, fehér. Tök jó, a színeket ismerem, meg vagyok mentve!
Megfordítom a készüléket, hogy a fene essen bele 13 db. olyan lyuk van, ebből 3 piros, 3 fehér 2 sárga.
Tv-t megfordítot, annak a dögnek a hátulján 12 lyuk, hasonló elosztásban.
Azért nem semmi variációs lehetőség!
2 órámba telt.

Mindent dugtam, mindenhová.A végén a sárgát a pirosba is hátha........
Majd felhívtam az ex-t, hogy lesz szives felfáradni,mikor hozza haza a Kiskorút és megnézni a technikát hátha kihagytak belőle valamit a csomagoláskor. Meg különben is 72 órám van, hogy visszavigyem, ha nem jó.
Feljött, megnézte, kihúzta a tv szines dugóit és bedugta oda. Működött a rohadék!
Mondom, jó, de ha tv-ről akarok felvenni valamit?
Erre ő, miért ez felvevő is? Öööööööööööö, mindegy, de ha tudna felvenni? Akkor álandóan dugdosnom kéne?
Azt mondta vegyek valami scart kábelt vagy mit és akkor nem kell dugdosni.
Frankó. Most mehetek egy áruházba, venni egy madzagot-aminek a nevét sem tudom pontosan.

 

Szerző: Mókusélet  2009.12.07. 16:33 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr211580718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.12.08. 11:27:14

Anyukám, büszke vagyok rád. Én is így csináltam volna. Vagyis felhívtam volna egy FÉRFIT és mondtam volna, hogy: na apukám, ez a feladat, meg kellene oldani. És lőn csoda, működik :))))
süti beállítások módosítása