Miért nem lehet simán azt mondani, hogy bocs, elcsesztem.
Én még azt is szoktam mondani,hogy én vagyok a hülye………és kész.
Neeeeeeeeeeem!
E helyett jönnek azzal, hogy ez már ilyen volt. A lófaszt! Nem volt ilyen! Csak tudom már……………pl.1,5 éve ülök le minden reggel ugyan erre a budira, és nem…….NEM volt letörve a csempe sarka. Nem volt a sikítóval belevágva a fölötte lévőbe!
Anyu azt mondta, kislányom-jó vicc, most voltam khmm, szóval elmúltam 25- próbáld meg elfogadni, hogy az emberek nem egyformák. Ne várd el, hogy mindenki egyenesen a szemedbe mondja, ha elrontott valamit, ha hibázott, mert sokszor fogsz még csalódni, ha ezt várod.
Vannak emberek, akiknek egyszerűen könnyebb csendben elosonni, azt mondani, hogy nem ő volt, mint felvállalni.
Sosem fogom megérteni!
.....tudom, én vagyok a hülye........
Szerző: Mókusélet  2009.12.15. 08:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr541599070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása