Péntek óta tudom, hogy ezeknek a nőknek a táborát erősítem. Na nem magamtól jöttem rá, segítettek.:-)
25 éves kolléganőm közölte,hogy most már készen áll egy tartós kapcsolatra, szeretne egy TÁRS-at és gyerekeket.
Meg is találta, együtt vannak 3 hónapja. Igaz, hogy ez alatt, csak 2 napot tudtak együtt tölteni, mert a pasinak van egy gyereke és ő az első. Nem szóltam egy szót sem, bár szívem szerint mondtam volna, hogy menekülj!..és nem azért, mert gyereke van.
Aztán azt is mondta, hogy az egyik csaj magazin horoszkópját  elolvasta és ebben az van, hogy idén megtalálja a NAGY Ő-t.
Mert tudod,- mondta nekem,- nem akarok 40 évesen egy egyedülálló megkeseredett picsa lenni. Ránéztem és azt mondtam: hidd el, én sem így képzeltem.........azért összefacsarodott a szívem. Szegénykém szabadkozott, de nem volt miért.
Egyébként ugyan ez a horoszkóp ezt írja nekem:
Önnek az igazi társ egy Kos…………..jó vicc!
Ha szingli élvezze ki az életet, flörtöljön, menjen bele a kalandokba, az igazi csak ősszel jön el. Nem tudom, nem láttam sehol, hogy Brad válna, de majd bújom a női magazinokat.
Szerző: Mókusélet  2009.12.21. 09:50 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr321612543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.12.21. 14:57:06

REMÉLEM A NAGYBETŰKKEL TUDOM ÉRZÉKELTETNI, HOGY ÉPP ÜVÖLTVE KÖZLÖM VELED, HOGY TE NEM EGY MEGKESEREDETT 40ES VAGY, HANEM EGY HÜLYE PICSA, AKI ELHAGYTA MAGÁT, MERT AZT HISZI, HOGY ITT A VILÁGVÉGE. MOST SZÓLOK, MEG NE LEPŐDJ, JÖVŐRE IS LESZ ÉLET, MEG PASI NÉLKÜL VAN, VOLT ÉS LESZ ÉLET. JA ÉS PASI IS LESZ MÉG. ÚGYHOGY BEFEJEZD A BALFASZOSKODÁST!!! A kis 25éves kolléganődnek meg üzenem, hogy jön még kutyára dér, min. háromszor el fogják még hagyni, mire 40 lesz. Ezt gyakorlatilag empirikus tapasztalatom alapján garantálni tudom neki.

Mókusélet 2009.12.24. 11:31:39

Drágám nyugi! Tudom, hogy jön pasi.......az mindig jön, sőőőőőt egy már itt is van :-) Nem vagyok kétségbe esve! Bejelentkeztem arra a kozmetikai kezelésre, össze-vissza fogják szúrkálni a képem, cserébe rettenetesen jól fogok kinézni-pedig már most is nagyon szép vagyok:-)
süti beállítások módosítása