Tegnap megtudtam, hogy nem vagyok az anyám lánya. Sőt kiderült az is, hogy valószínű Manna és anyu vér szerinti rokonok. Konkrétan rá fogok kérdezni, hogy volt-e egy nem jelentős, de feledhetetlen du-ja Manna apjával :-)

10 perc eltéréssel leírták nekem szinte szóról-szóra ugyan azt. Anyu kicsit finomabb volt, sőt ő hozzátette azt is, hogy "én sajnálom és szeretem azt a marhát, DE...."

Szar érzés, hogy valakiről , akit te szerettél és akire felnéztél és TÖKÉLETESNEK láttad, arról 3 különböző ember mondja azt, hogy GYÁVA.

.......és most megint fáj a lelkem. Magam miatt. Mert én nem ilyen vagyok. Én vagyok az a hülye lúzer, aki ha 6* megbántják, hetedszerre is visszamegy segíteni. .... és most nem segítettem. Telefonáltam egyet, és ennyi.

 Meg kell tanulnom NEM-et mondani. Mónikához fogok továbbképzésre járni :-)

Szerző: Mókusélet  2010.01.08. 09:48 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr801656083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.01.08. 10:36:03

Először is puszilom az anyukámat :) Másodszor pedig, te nem lúzer vagy, hanem túlságosan jószívű. Ami egyfelől nagyon jó dolog, másfelől viszont ez az, amit az emberek kihasználnak. Tudom, hogy milyen rohadt nehéz nemet mondani. Nekem tíz év után most először sikerült. Szerettelek volna megkímélni ettől. Ezért voltam kemény. Hogy a lelked végre gyógyulhasson.
süti beállítások módosítása