A nagy számok törvénye alapján valami nagyon jó vár rám.
Pl. megnyerem a lottó 5-öst, vagy öröklök, az amerikai nagybácsimtól vagy nem tudom.
 

 

Este holt izzadtan kinyitom a bejárati ajtót- semmi másra nem vágyom, csak egy forró fürdőre meg hajmosásra-mikor mellbe vág az égett elektromos szag. Koromsötét, semmit nem látok, az összes biztosíték fent. Villanyszerelő azt mondja, reggel 6-ra nálam lesz.
Még szerencse, hogy gyertyamániás vagyok, így romantikusan gyertyafény mellet fürödtem.:-)
 
Semmit nem aludtam az éjjel.

- mi van, ha jön a raboló vagy a rézfaszú bagoly, még lámpát sem tudok oltani, hogy belenézzek a szemébe!

-azon agyaltam, hogy ha végigégett a vezeték és elérte a tv-t, mosógépet és úgy egyáltalán az elektromos berendezéseket az milyen jó lesz.

Úgyhogy nem ma vagyok a legszebb! Remélem nem ma jön a NAGY Ő, mert jól el fog sétálni mellettem, amilyen nyúzott vagyok.

 
Ember hajnalban megjött. Könyörögtem, hogy csak addig csináljon áramot, míg egy kv-t főzök. Mert hiába volt lefőzve, hol melegítem meg ugye? A micro is árammal megy.
 
1,5 óra alatt meg lett a hiba forrása, a beázás miatt a víz nem csak befelé a lakásom felé folyt, hanem kifelé a lépcsőház felé is, csak ugye ott nem látszott a villanyóra szekrénytől.
Szépen zárlatot okozott és összeégette a vezetéket, amin az áramnak kéne bejönnie a lakásba.
Úgyhogy megint cumi.
Annyira tele a púpom!
 
 
Szerző: Mókusélet  2010.02.05. 11:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr771731216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása