Én aki Adrian Mole Minden kínszenvedésein nőttem fel, még úgy tudtam, hogy a szeretet napja ez. Az angolszász országokban vicces képeslapokat küldenek egymásnak az emberek. Gyerekek a tanároknak, barátok egymásnak. Nem csak a szerelmesek.
Nálunk ez is ki van hegyezve a szerelemre. Az újságok, a tv, rádió csak azt szajkózza, hogy vedd meg a szerelmednek, vidd el ide, menj el wellnesre stb.
Lehet, hogy most azért fáj, mert nincs mellettem senki.
Még nem vagyok kész rá……….
Tavaly ezen a napon esett a hó………..és mi nyárigumival, a vadi új autóban ülve mentünk Valentínozni.
A kivilágított Bazilika alatt álltunk meg egy kis panzióban. Sosem láttam még olyan szépnek semmit!
 
Idén csak a Kiskorúnak vettem egy kis ajit és megpróbálom nem végigbőgni a napot, mikor csöpögős számok szólnak a rádióban.

 

Szerző: Mókusélet  2010.02.12. 09:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr691738717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása