Nem is tudom..............minden olyan hirtelen történt, olyan gyorsan.

Először csak egy sms-t kaptam, hogy jó volt velem táncolni, aztám már egy e-mailt is.Majd egy szombaton azt, hogy beszélni szeretne velem.

Leültünk.

3 hónap kellett neki, hogy rájöjjön, hogy egy idióta volt. Hogy megértse, hogy egy gyerektől nem lesz boldog...............viszont nélkülem boldogtalan. Nem tud magyarázatot adni, talán csak azt, hogy bántotta, hogy nem-et mondtam, fájt az, hogy ki tudtam mondani, hogy keressen egy olyat, aki szül neki.

Egy héttel később meghívtam egy wellness hétvégére.Gondoltam oda megyünk, nem kell törődni semmivel csak egymással, átbeszéljük a dolgokat, ki hogyan képzeli el a jövőt. Ehhez képest már péntek este borult a terv!

Egyszer csak elővett egy kis dobozt és azt mondta: tudom, hogy mi a véleményed a házasságról. Tudom, hogy egy kapcsolat nem attól erős, hogy van róla papír, de nekem sokat jelente, ha viselnéd ezt a gyűrűt, mint a menyasszonyom.

Köpni-nyelni nem tudtam! Én, aki arra készültem, hogy majd hetekig találkozgatunk vagy nem is tudom mire igazából, most ledöbbentem!

Aztán azt mondtam, hogy IGEN!................és egy mázsás kő gurult le a szívemről.

Rájöttem, hogy az én életemért csak én vagyok felelős.

Nem érdekel mi lesz 10 év múlva!

Nem akarok azzal törődni, hogy majd ha én meghalok, akkor a gyerekem hogyan jut az örökségéhez!

Nem élhetek már most úgy, hogy mi lesz majd HA...

Ha mégsem jön össze..........

Ha elválunk...........

Ha.....

Most akarok élni és nem fogom a boldogságomat azért eldobni, mert mi lesz HA!

.............és nem érdekel ki mit gondol róla!

 

Szerző: Mókusélet  2010.03.09. 12:19 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr951823695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.03.09. 13:32:55

Tudom, hogy nem érdekel, hogy ki mit gondol, és talán jól is van ez így, de ez nem Te vagy. Az nem Te vagy, aki ilyet mond, hogy nem érdekli, hogy a kiskorú hogy jut majd az örökségéhez.
Légy boldog, örülj a mának, de ennyire ne fordulj ki magadból. Mert Te nem ilyen vagy. Remélem, hogy a mostani eufória és rózsaszín köd majd oszlik egy kicsit és Te megint tudsz józanul is gondolkodni.
Megfér a kettő egymás mellett, hidd el. Boldognak és egyben józannak is lenni.

notC 2010.03.09. 21:06:09

@MajorAnna: Kedves Anna! Ha valaki úgy érzi, hogy megtalálta a boldogságot, ha végre nem játszmázni akar, hanem csak szimplán élni az életét, boldog akar lenni, nevetni, mosolyogni akar, önmarcangolás helyett, akkor törvényszerűen meg kell jelenjenek a hollók, akik bizonygatják, hogy jó neked olyan szenvedősen?! Már megbocs, de felnőtt, nő, jogában áll boldognak lenni! Még akkor is, ha "kiskorú és az ő öröksége" ezzel veszélybe kerül!
Amúgy ezt a részt a postban sem igazán értettem, lévén egy fiatal nőnek nem szokás a végrendeletén gógyizni :)

notC 2010.03.09. 21:08:53

Gratulálok az eljegyzéshez, viseld boldogan a gyűrűt és ha mégsem úgy alakul, akkor se add soha vissza! :) Az a tiéd, azzal a pár hónappal, évvel, évtizeddel vagy századdal együtt, amit eltöltöttetek :)

Tök szeretek ilyen vidám történeteket olvasni, hurrá, mert ezek szerint jön a tavasz, s végre vége a depis időszaknak... :)

Mókusélet 2010.03.10. 11:53:27

@notC: Köszönöm, kedves vagy! Nem is tudtam, hogy "idegen" is olvassa. Magamnak kezdtem írni, olyan napló féleként......azért örülök neked:-)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.03.10. 12:04:20

@notC: abszolút igazad van, felnőtt nő és joga van a boldogsághoz, sőt mint az egyik legjobb barátnője mondom, hogy nagyon örülök is annak, ha ő végre boldog, csak annyit írtam, hogy igen is legyen közben észnél. Nyilván nem ismered őt, ezért sem értheted pontosan, hogy ezt hogyan értettem. Ő egy hihetetlenül érzelmes, szenvedélyes ember, akik leginkább az érzései irányítanak és mi - a barátai - csak azt szeretnénk, ha időnként kitekintene a rózsaszín köd mögül, hogy ne veszítse el a realitás érzékét.

notC 2010.04.12. 22:42:13

@MajorAnna: Sajn álom Anna, de még most sem értek veled egyet (s ez amúgy biztosan jól is van így)
S tudod mit, ha szenvedélyes és érzéki ember, aki, ahogy mondod, oly nehezen éli meg a rossz élményeket, hát adassék meg neki, hogy ugyan ilyen szenvedéllyel élhesse meg az örömeit is!

@Mókusélet: Néha eltévedek erre, olvasgatom az életed, s szurkolok, hogy ne csak a mókuskerék jusson, hanem néha pár finom csemege is :) Nem nagyon szoktam hozzászólni, de most úgy éreztem, hogy a barátnőd (véleményem ellenére is tisztelettel felé!) féltésének kell egy felelőtlen kibic bátorító ellenpontja :)
süti beállítások módosítása