Vasárnap a zumba órám végén aktiváltattam a parkoló cédulám….úgy ahogy azt kell.
Lementem a mélygarázsba (-3) beültem a zöld villámba és elhagyni készültem az Allee bevásárlóközpontot.
Sorompó előtt megállok, bedugom a cetlit: kártyafeldolgozás folyamatban……..és a homokóra darál.
Kis idő múlva már ideges voltam, mögöttem apró sor keletkezett. Nyomkodom a segélykérő gombot, semmi. Bájosan rámosolyogtam a mögöttem állóra, megkértem tolasson vissza, mert itt ki nem megyünk. Illetve ő igen, mert neki van jegye, de az enyémet elnyelte a dög.
Elindultam őrt keresni……..persze sehol senki.
Kimentem a parkolóból, oda ahol fizetni kell és nyomkodtam a segélyhívót…………..semmi!
Felmentem, ahol mégiscsak összefutottam eggyel……….mondom neki mi a baj.
Menjek vissza,mert minden emeletem kell lennie 2 őrnek, ha mégsem, akkor menjek a fsz-re és az információnál segítenek.
Én vissza a -3-ra őrt keresgélni.
5 perc után meguntam, ismét fel most már a fsz-re. Természetesen az épület (ami nem kicsi) túlsó felén van az információ. Átslattyogok, mondom az ott ülő őrnek, hogy engem foglyul ejtett az épület és azonnal engedjenek ki. Mosolyogva végighallgatott majd azt mondta, nem rá tartozik.
Fáradjak le a -2-re és ott a parkoló irodában segítenek.
Vissza az épületen át, le a -2-re ahol a parkoló iroda ELŐTT áll 3 db. hölgy. Ketten bagóztak egy evett. Kissé emelt hangon elmeséltem, hogy 25 perce próbálok kijutni az épületből és mégiscsak hogy is van ez? Erre azt mondja, hogy miért nem kértem segítséget a hívógombbal? Mondom kértem én, többször is, de ha nincs senki az irodában, hogy halja úgy nehéz.
Erre azt mondták menjek vissza a kocsihoz kiengednek.
Fél órával azután, hogy először megpróbáltam kilépni, végre ki tudtam jönni a mélygarázsból!!!
Kérdem én, ha ne adja ég rosszul vagyok, vagy a rézfaszú bagoly megtámad, akkor 30 percbe kerül mire segítség érkezik? Normális dolog ez?
 
Szerző: Mókusélet  2010.07.05. 10:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr892130320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása