Úgy kezdődött,hogy vettem egy lakást. Na nem önszántamból, de lakni csak kell valahol! Kiskorúval nem csövezhetünk mindig az anyunál.
Jól kiszámoltam,hogy 76 000 Ft-ot fogok,a már adózott jövedelmemből becsengetni a MINDENHATÓ Apeh-nak ,hogy azután ő osztogathassa kedvére.
Mint tanult kollégám szokta mondani: „Van erről egy véleményem, de én sem értek vele egyet! „
Megjött az értesítő…lefáradtam a postára és azon nyomban kis is nyitottam a levelet a kocsimban: jipppiiiiiiiiii 59 000 Ft.
Nem tudom,hogy számolták ki, de hurrááááááááááá!!!!!
Gondoltam azon melegében elutalom, tuti ami zicher.
 
Nézegetem……………a fene!..............kicsit sok a nulla.
Egy nulla,kettő, három, négy……na basszus! Ezek kiszabtak rám 590 000 Ft illetéket!!
 
Írtam egy szívhez szóló szép levelet,hogy ugyan már tessék már ezt átszámolni, csatoltam az adás-vételit, elballagtam megint a postára és TV-el szépen 360 Ft-ért elküldtem nekik.
Aztán vártam.
Vártam.
Egyszer csak levél jön……a reklamációm jogos, kéri a pénzügyét a kiszabott illetékből 514 000 Ft-ot jóváírni.
Én hülye! Azt gondoltam 590 – 514= 76. Most már OK.
Befizettem és azt gondoltam jól van.Túl vagyunk rajta.Elfelejtjük.
 
Hát nem!
Decemberben az Ügyfélkapun-mert nekem olyan is van, mert egy hülye vagyok, annó kellett és most úgy gondolják, akkor nem is kell papír, mert nézd meg ott a folyószámládat-szóval látom ám, hogy adózói hátralékom van.
Nekem! Aki annyival van bejelentve amennyi után adózik. Nincs kis fekete pénz a zsebbe semmi….szóval hátralékom van.
Megnéztem,hogy ugyanmár  miből adódik.
Hátkéremszépen az 590 000 után ketyegett a kamat, amíg jóvá nem írták az 514 000-et.
Nem kicsit lettem ideges!
Megint levél,hogy csókolom ki tetszettek szabni rám helytelenül egy illetéket, ami nem volt jogos….had ne fizessek most meg kamatot is rá. Válasz semmi.
 
Múlt héten…..8 hónappal később megint ránézek….azóta is ketyeg.
 
Úgyhogy megint levél, a TV másolata,hogy át tetszettek ám venni….tudom ám! De dögöljek meg ha fizetek!
Inkább leülöm!
 
 
 
Szerző: Mókusélet  2010.08.23. 12:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr862240923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása