Mi a lószar kerül egy cipőben 25 000 Ft-ba?????
Manna 40-től csilióig terjedő Manolo Blahnik cipőiről nem is beszélek!
Mikor először bevitt egy üzletbe és mutatta az ácsingózásának tárgyát néztem, néztem…majd szóltam neki,hogy vagy el van írva az ára vagy AZONNAL TEGYE LE!!!
Nehogymár!
A szívem tájékát masszíroztam 10 percig!
 
Tegnap vettem egy cipőt.
Szép!
Sportos….naná…sportcipő :-)
 
15 900 Ft…volt. Na akkor kinéztem, de jól besértődtem az árán!
Aztán Manna szólt,hogy az Allee-ban vasárnap 20%-os nap lesz.
 
Tegnap du. Kicsivel elmentünk körülnézni. Az egyik boltban ott vigyorgott az én cipőm…..mérethiányosan ezért leoccsózva.
Bementem,felpróbáltam….jössz velem barátom.
Azért a pénztárnál rámosolyogtam a hölgyre és átnyújtottam a 20%-os kuponomat.
Hátha.
Minden további nélkül átvette….és már ütötte is.
Így lett nekem egy szupi fekete Nike cipőm 7992 Ft-ért.
Na jól van, megnyugodtam!
 
Szerző: Mókusélet  2010.10.04. 12:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr52343609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása