Hát mit mondjak, le vagyok nyűgözve!
De tényleg!
…és ebben nagy NAGY szerepe van én barátnőmnek Mannának.
Fényezlek, hallod?
 
 
 
 
 Manna közeledett egy szép évfordulóhoz. Nagy Fehér Isten megígérte neki, hogy fizeti a NewYorki útját. Ez sajna nem jött össze, de cserébe azt mondta lent ünnepelheti a szülinapját.
Erre Manna szépen meghívott minket, ha már egyszer ünneplünk……csapjunk bele.
Hát így keveredtem a korpa közé és így kerültem én egy ilyen előkelő környezetbe.
Beültünk szépen a Suzukimba és lehúztunk.
A szálló előtt 5 db parkolóhely….mindegyikben 1-1 Porsce trónolt.
Eszméletlen elegancia,állítólag nagyon drága és szép….khm…..festmények a falon,  isteni kaják, szuper pasi sommelier….mi kell még a boldogsághoz?
Ráztuk a rongyot 2 napig.
Ültünk a teraszon, felszolgálták a kv-t a sütit, közben néztük a kerti tavat és arra gondoltunk: meg tudnánk szokni.
Sétáltunk a birtokon, ültünk a gőzben és pálinkáztunk a szivarszobában.
A vacsi 9 fogás….apró kis izék jó nagy tányéron-némelyikről azt sem tudtam mi az- ember minden fogás előtt elsorolta hogyaszonygya: possírozott lazacderék mentahabbal, konfitál burgonyaszívvel.
Mi minden fogás előtt álmélkodtunk, majd úrilányhoz méltóan udvariasan megettük amit elénk tettek.
Meglepő volt, mert picik az adagok, mégis jól laktunk.
Aztán átvonultunk a Bárba, ahol kóstolgattuk a pálinkákat.
 
 
 
 
Közben a pincérek egyenruhában lesték minden gondolatunkat.
Manna időnként kirohant az emésztőgödör rácsára ráállni-mert csak ott volt térerő-hogy fogadja a gratulációkat. :-)
Én ilyen ágyon még nem aludtam. Kár, hogy Ágotával kellett megosztanom. A matrac 30 centi vastag, pihe-puha királylányos.
Szóval hacsak nem jön a herceg fehér porschén, de legalább egy BMW-n soha többet az életben nem jutok el egy ilyen elegáns helyre, ami ráadásul az év étterme lett.
 

Gratulálok Életem! :-)

Szerző: Mókusélet  2011.02.10. 15:35 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr342651797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.02.10. 15:55:32

Édeském, köszönöm dicsérő, szép szavaidat. Én ilyen gyönyörű összeállítást ha akartam volna sem tudtam volna írni. Köszönet érte :)
süti beállítások módosítása