Hosszabb nevén: Teljesítmény Értékelő Rendszer.
Nekem nem kicsit az az érzésem, hogy olyan amerikás baromság.
You can do it!
Gyerünk, Csináld!
Meg tudod csinálni!
Mint mikor a Vidám vasárnapban állnak az emberek egyik kezüket lengetik és átszellemült arccal énekelnek.
Na nem mintha, a vallással problémám lenne….csak épp én nem ez vagyok.
 
Szóval évekkel ezelőtt bevezették nálunk.
Marha jól működött.
Én kitöltöttem.
Céljaim.
Milyen képzéseken akarok részt venni.
Hogyan értékelem a munkámat.
Mit teljesítettem.
Majd……….ha épp Apa ráért, akkor ő is írt rólam jellemzést.
Aztán elvileg le kellett VOLNA ülnünk átbeszélni, konszenzusra jutni és KÖZÖSEN a megállapodást megírni.
A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy én kitöltöttem…és Apa az egészet átírta.
Micsoda? 4-es a kommunikációja?
Nekem Zoltán 2-est adott, akkor magának sem lehet jobb 3-asnál.
Már nem is érdekelt.
Bónuszunk évek óta nincs….akkor sem ha hoztuk a célt. Leszarom.
 
Most megint itt a határidő…..hohóóóóó figyelmeztető mail jött : péntek.
ÉRTED?!? PÉNTEKIG csináld meg!
Minek? Ki fog értékelni?
 
Na most figyelj.
Vagy az új főnököm….vagy az új HR vezető.
WTF?
Az új IDÉN februárban kezdett, a HR-es meg decemberben.
Honnan tudja, hogy én hogy dolgoztam TAVALY?
 

Úgyhogy most töltögetem és a füst ömlik ki az orromból a pipától!

Szerző: Mókusélet  2011.02.22. 12:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr652679381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása