.
 

 

Unom már, hogy az összes médiából vagy az folyik, hogy mentsük meg őket….de még inkább az, hogy felelőtlenek, minek ugrottak bele, minek kellett a csilli-villi kacsaláb, mér’ nem addig nyújtózkodtak….stb.
Igen…..a devizahitelesek…………az ország szégyenei.
Én is az vagyok.
Mikor Ex-el elváltunk, szépen mindent megfeleztünk………..na jó nem, a gyerek és a kutya velem maradt.:-)
 
Volt 7 millióm.
Ahhoz kevés, hogy megoldjam az életemet.
Ahhoz sok, hogy elherdáljam.
Így 3 megoldás közül választhattam:
  1. -Felteszem a pirosra….ha egyszer bejön, már megérte
  • -Befizetem a 36%-át adóba….és ami marad, azt befektetem….és bérelek. Ez a megoldás ha külföldön élnék oké lenne, mert ott befektetésnek vesznek az emberek lakásokat. Bérelsz egyet és jó esetben 20-30 évig ugyan abban laksz. Itthon ált. addig adják ki a lakásokat, míg a gyerek el nem végzi az egyetemet, vagy míg el nem tudják adni….addig sem áll üresen. Én nem akartam 2-3 évente költözni.

-Veszek egyet hitellel.

 
A korom miatt- már elmúltam 35- nem kaptam sem fél szocpolt, sem forint hitel.
Választhattam CHF vagy JEN.
Körbejártam, megkérdeztem……a CHF stabil. Évek óta 160-on áll……..abban vedd fel.
 
A kezdeti törlesztőm 50%-al megemelkedett.
Még fizetem.
Még bírom.
Igaz……………….egyre nehezebben.
Ma nem megyek salsázni.
Nem tudom kifizetni a bérletet………gázszámlát fizettem helyette. Kijött az éves elszámolás. Tavaly több, mint 60 000-et fizettem rá……..idén „csak” 34 000-et kell.
Nem erre számítottam.
Felelőtlen voltam?
 
Szar érzés az, hogy miközben hó végén sokszor osztottam-szoroztam, hogy mindenre jusson, közben azt láttam, hogy Kicsi laptopot vesz magának, befizet egy 70 000-es oktatást.
Hogy úgy hagy ott zumba cuccra 20 000-et, hogy meg sem kottyan.
Közben én fizettem a lakáshitelt egyedül.
Bár leültünk és megbeszéltük, hogy EGYÜTT fogjuk fizetni, hisz Mi ÖSSZETARTOZUNK…..soha……..egyetlen egyszer sem segített.
Csak ott lakott.
Egyszer………egyetlen egyszer már a végén rákérdeztem : Miért?
Azt mondta:ne haragudj nem teljesen sikerült betartanom, amit ígértem.
Felelőtlen voltam?..............nem csak vak és szerelmes.
Szerző: Mókusélet  2011.02.24. 16:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr392687853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása