Idén a nyulat rendhagyóan ünnepeltem. Nem vettem sonkát, nem festettem tojást, nem vittem be a melóhelyemre csoki ajikat, Kiskorúnak sem vettem több kilónyi csokit és csak az utolsó pillanatban vettem elő a dekorációt.
Idén a nyuszit Kiskunmajsán ünnepeltem.
Hatalmas nagy  park közepén termál és  élményfürdője van. Hullám medencével, csúszdákkal, wellnessel, ilyen-olyan szaunával. Rám fért….nagyon fáradt voltam.
5 napig semmi mást nem csináltam csak a buborékon ültem, majd átmentem a meleg vízbe, onnan kifeküdtem a napra. Ettem, ittam- rákattantam ezekre a szar ízesített sörökre, tök ciki-szóval élvezkedtem.
Minden du. fogtam Luca babát beültettem a kocsiba és sétáltunk 1,5 órát. Illetve én sétáltam, ő leginkább 10 perc múlva aludt. Bebarangoltam vele Majsa zeg-zugos utcácskáit.
Rácsodálkoztam a félmeztelen női kerti törpére, a gólyafészekben lévő nagyon ízléses műgólyákra.:-)
Húsvét hétfőn egy nyúl ébresztett, hozott nekem csoki tojást.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sokan meglocsoltak-most már biztos nem hervadok el az idén-még másnap is bűzlöttem hiába mostam hajat.
Isteni színem lett, előjött a napallergiám szóval kipihentem az év végét és az év elejét is.
Szerző: Mókusélet  2011.05.04. 12:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr342876888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása