Épp őrülten melózok, az izzadság csorog a homlokomon, mikor nyílik az ajtó és Baga és Kiscsé jönnek befelé hosszú tömött sorban.
Ajjaj…..akarnak valamit.
Nézek rájuk, Ők állnak az asztal előtt, én várok….most mi van?
Egyszer csak Baga megszólal:tudjuk, hogy nem iszunk előre a medve bőrére, de láttam, hogy nézegetted és nem akartuk, hogy megvedd. A bulin akartuk odaadni.
Kezében egy kis doboz.
Olyan, de olyan zavarba jöttem!
Nem kellett volna, de lököttek vagytok…ez bírta elhagyni a számat!
Majd kibontottam a kis dobozt.
Rettenetesen kék, annál sokkal jobban csillogó gyűrű,lánc és fülbevaló volt benne.
Körbecsókoltam őket-na jó Bagát nem annyira - hatszázszor megköszöntem és most itt púposkodok az új gyönyörűségekben!
Szerző: Mókusélet  2011.05.05. 14:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr672879731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása