Imádom Szentendrét.
Valahogy hangulata van a városnak.
2 éve nem jártam arra…….egészen tegnapig.
Du. értem jöttek és kivittek oda.
Sétáltunk kicsit a Korzón az isteni napsütésben.
Botladoztam a macskaköves kis utcácskákban…..és állati finom palacsintát ettem egy apró asztalnál a napernyő alatt. Még az sem rontotta el a kedvem, hogy kb. 2000 kalóriát tüntettem el 10 perc alatt.:-)
Fontos voltam, figyeltek rám………rég éreztem ezt.
Rég ültem valaki mellett úgy, hogy érdekli amit mondok. Hogy van rám ideje.
Úgyhogy lófaszt a pránanadinak, meg a királylányképzőnek!
A KIRÁLYLÁNY BENNEM VAN !
Szerző: Mókusélet  2011.05.12. 13:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr542898100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása