a németek ezt nagyon elcseszték.
Először tönkreb…ták a spanyol gazdákat. Néztem a tv-ben ahogy buldózerekkel teszik az uborkát gödrökbe.
Aztán nyilatkoztak, hogy ja bocs nem, mert megtaláltuk valami étteremben egy húskészítményben. Német precizitással visszagöngyölítették a szálakat , bedobták egy hentes üzem nevét, had menjen az is jól csődbe.
Mert ki az a barom, aki továbbra is Hans-tól veszi  húst, mikor a tv-ben a nagy ember megmondta, hogy innen ered a halálos kór?!? Szerencsétlen Hans bizonygathatja, hogy dehogyis…..de nem zörög ugye a haraszt…..
Aztán a csíra.
Na most nem vagyok képben a német gasztronómiában, de el sem tudom képzelni, hogy ott ennyien esznek csírát. Vagy ha igen, akkor most leszoknak róla.
Az én elméletem szerint….mert minden mögött van valami, az tuti……..szóval valami hülye gyógyszergyár kísérletezik, oszt vagy elcsesztek valamit vagy bele kalkulálták „leírható veszteség”-nek a halottakat. Hirtelen megtalálják az ellenszert, az emberek megnyugszanak, valaki meg kaszál egy hatalmasat.
UFF. Én beszéltem.
Szerző: Mókusélet  2011.06.15. 14:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr192986067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása