Kezdem megszokni, hogy megszólítanak.
Hogy kikérik a véleményemet.
Mert érdekli őket.
Hogy egy klasszikust idézzek van véleményem, de én sem értek vele egyet”.

 

De hogy most a Kiskorú is kapott a Miniszter elnöktől levelet, az mindenesetre elgondolkodtad.
Megkérdezték tőle, hogy akarja-e, hogy 55 éves kor után védettek legyenek az emberek a munkaerő piacon. Meg hogy ki kapjon több nyugdíjat.
MI VAN?
Az én csemetém  azt nem tudja, hogy mikor lesz az évzáró! Mit érdekli, hogy mi lesz Vele 30 év múlva? És hogy lesz-e nyugdíja……lesz, ha spórol.
Arról nem is beszélve, hogy miért is érdekli a Kormányt az én KISKORÚ gyermekem véleménye?!?
Engem sem érdekel, úgyhogy ők meg hagyják békén!!! :-)
A hab a tortán, hogy vonalkód meg minden van a papíron, hogy tutira be tudjanak majd azonosítani:
Szimpatizáns/Ellenség/Tök hülye.
2014-ben majd név, cím, adószám és mellbőség is lesz a szavazócédulán? Vagy hogy?
Úgyhogy a leveleket szépen elegáns mozdulattal betettem a szelektívbe……mert én egy környezettudatos állampolgár vagyok.
És Valaki monnyon le!
Szerző: Mókusélet  2011.06.24. 08:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr353009158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása