Péntek este volt Szent Iván éjszakája.1 hónapja készülünk, tanár, ruha , smink kislóf@sz....erre a salsások rászerveztek egy házi bulit.
Nem baj, itt fellépek, alapozok, átmegyek.
6-kor jött egy levél. Ültem, olvastam és nem hittem el.
 
„…..És ezennel el is búcsúzom a bandától. Nem veszek részt a továbbiakban sem a bandázásban sem az órákon…….. Mostanában nem alakulnak úgy a dolgok a házasságunkkal kapcsolatban, ahogy azt én tavaly az esküvőnkön elképzeltem. Ezért úgy döntöttem, hogy életem lassan nagyobb részét…..lezárom. De legalábbis megpróbálom :). Ehhez minden akadályozó és nehezítő tényezőt kiiktatok az életemből. Sajnos ebbe beleestek Ti is.”
Fiatal pár. Tavaly a tábor előtt nem sokkal volt az esküvőjük. Az egyik este eltáncolták, amit a lagzira betanultak…..és most ez. Kedden még együtt buliztunk.
Egész hétvégén rajtuk agyaltam.
Miért adják fel?
Miért az egyszerűbb utat választják?
Azt gondolom, hogy kitartatni, küzdeni, helyrehozni nehezebb……………de hosszú távon mindenképpen megéri…………………………… csak azt látom, hogy nincs hosszú táv.
Odébb mennek, mert úgy egyszerűbb………lehet………..de mi lesz így?
 
Mi nem igaz? Tavaly, mikor azt mondták veled akarom leélni az életem?
Vagy ez?
Hogy múlik el ennyi idő alatt valami?!?
Mindenki sérül, de nem baj jön egy új, jobb, szebb…..fél évre egy évre aztán megyünk tovább.
Szerző: Mókusélet  2011.06.27. 13:11 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr743018663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.06.28. 12:11:50

Hogy miért adják fel? Már meg is válaszoltad. Mert könnyebb odébb állni. Könnyebb azt mondani, hogy én bizony nem kínlódom. Nem harcolok. Főleg, ha csak az egyik harcolna, küzdene a kapcsolatért. A közömböst, a haragost nem lehet meggyőzni. És ha az egyik félben valami eltörött, ember nincs ki helyrehozná.

Mókusélet 2011.06.28. 15:11:29

Lehet, hogy igazad van, csak elszomorít az, amit magam körül látok.Tudom, én vagyok a hülye, hogy nekem az adott szó még jelent valamit.Álmokat kergetek....

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.06.29. 11:22:00

Nem vagy hülye Életem, úgy lenne szép az élet, ha az adott szó jelentene is valamit, de sajnos nem ilyen és ezt tudomásul kell venni.
süti beállítások módosítása