na jó, ezt talán nem annyira……………öööö asszem.
Szóval megint kupont vettem….jó,jó Mónikám én megpróbáltam, de a „csak a tested kell egy héten 2*” című történetet nem annyira bírta a pasi. Besértődött, merthogy neki lelke van! Nekem meg narancsbőröm vazze!
Szóval 4 részből áll a kezelés, nem ám hunda-bunda!
1.         Szép nagy kapszula. Az ősidőkben fekvő infraszaunának hívták, de rájöttek, hogy a hülye nők-köztük én is- jobban harapnak az Alpha kapszula kifejezésre. Na szóval egy kávés cuccal bekeneckedik a bőröm és befekszem. Rám terítik a fóliát, lezárják és pihenjél.
Kellemes lágy relaxációs zene, érzed, hogy szárnyalsz a felhők felett.néha egy madár felvijjog. Közben a gép rezeg! Nem ám, hogy jó legyen! Mindenhol röcögtet. Így fekszel a kellemes 75 - Manna te nem próbáld ki- fokban.
30 perc után visszahűt 43 fokra. Mikor kiszállsz a bugyidból is csorog a víz.
Gyors tus és irány a másik kezelő.
 
2.        Kollagén rekonstrukciós arckezelés következik.  Leánykori nevén: BOM-Trs. Egy ilyenen voltam már, nem jártam végig, mert egy vénasszony állandóan ordibált. Az arcom mindkét oldalára olyan mázgát ecsetelnek- valami olaj. Gyanús, hogy van ilyen robbanószer is, de nem kérdeztem meg,nehogy hülyének nézzenek!Szóval bekeni és egy kis kezelő fejjel 20 percet masszírozzák. Ha nem csinál semmit, akkor is jóérzés.
Egyébként csinál, mert villog és melegít is kicsit, szóval ettől a bőrömben lévő kollagén rostok-amik egyre kevesebben vannak ahogy öregszem és ez szerintem szemétség, mert egy 15 évesnek minek annyi, bezzeg nekem szükségem lenne rájuk-szóval azok újra mocorogni kezdenek és ettől feszesebbnek tűnik az arcom.
 
3.        Nagyobb kezelő fejre váltanak és a KRITIKUS- ez nem az állapottyát jelzi, csak mondom- helyeket kezelik vele. Nekem a combomat, de akárhol húzgálná nem lenne felesleges. :-) Ananászos krémet kennek a bőrömre. Lehet, hogy nem használ, de legalább nem is árt.
 
4.        Ez a legviccesebb. Olyan csizma szerű biz-baszt húznak a lábamra, felér a combomig. Egy gép szívja-fújja, vákumot hozva létre.
Na szóval erre járok most.
2 óra pihi minden héten.
Ha ennek vége, lehet, hogy visszatérek a szexre, mert egyrészt olcsóbb és azért szórakoztatóbb is.
 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.06.28. 15:13 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr103022100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.06.29. 11:25:08

Megbolydultál??? 75 fok??? Nem is lenne az az isten, hogy oda bezavarjon.
A szex valóban olcsóbb, élvezetesebb, kérdés, hogy a kollagén rostjaiddal mit csinál??? :DDDDDDDDDD

Mókusélet 2011.06.29. 12:58:38

Mónika szerint feszesíti és rugalmasabb lesz tőle a bőröm:-)
süti beállítások módosítása